tpilot Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Witam Kolegów! Na wstępie chcę podkreślić, iż moja opinia jest niezależna, i ma na celu ukazanie jakości produktu, za który zapłaciłem ciężko zarobione pieniądze...... Jakiś czas temu "zachorowałem" na modelik szybowca, który ze względu na swoje umiarkowane rozmiary mogę zabrać do plecaka w góry i polatać przy nadażającej się okazji. Wybór padł na zanany Wam wszystkim model firmy Arthobby - Zuni-V 1.2m. Po chwilowych pertraktacjach odnośnie Polskiej ceny (a nie w Euro jak to jest na stronie) zamówiłem ten model. Notabene 390 zł. Dzisiaj własnie odebrałem przesyłkę. I piszę tylko dlatego, iż jestem pod wrażeniem jakości tego zestawu, dokładności wykonania poszczególnych części (szczególnie kadłub). Mimo iż jest to model z gatunku mniejszych szybowców, warto wydać te pieniądze i otrzymać produkt o wysokiej dokładności elementów i staranności wykonania( co w dzisiejszym świecie jest coraz mniej częste). Polecam ten modelik i myślę ,iż pozostałe modele (starej już na rynku modelarskim) firmy Arthobby są również podobnej jakości. Biorę się za składanie i na zbocze! Pozdrawiam Tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyTom Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Przyłączę się do pozytywnych opinii o modelu tej firmy, faktycznie "no need to sweet..." Ostatnio kupiłem model Orion-EV. Wszystkie części pasują idealnie. Pokrycie fornirem topolowym wygląda wyśmienicie i daje świetną sztywność. Skrzydło jest trzyczęściowe a w miejscach łączenia profile są dopasowane bez najmniejszego błędu. Jeżeli oczekujecie doskonałej jakości w cenie, którą warto za nią zapłacić, to nie ma się nad czym zastanawiać. Oczywiście, do uznania kwestia struktury płata (nielaminat). Załączam zdjęcie elementów. Oblot w przyszłym sezonie. Waga płatowca: kadłub 120g, skrzydła 360g, ster V-tail 20g, dodatki 60g; razem 560 g Wysposażenie: silnik 140g, serwa 40g, odbiornik 20g, pakiet 170g; razem 370g Do lotu orientacyjnie może wyjść: 1000-1100 g Wyposażenie zasilające: Art2000, Reg. Dualsky 45A XC-45-Lite, pakiet Dualsky 2100mAh 11.1V 30C/5C, śmigło 14x8 Dodatkowo: HS-65MG (lotki), HS 65HB (stery V-tail), odbiornik do MX16s Graupner R16SCAN FM35 A+B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkkamil Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Zuni na zboczu to fajny mały wariat, nie będziesz żałował! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Do reklam jest inny dział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galaxy Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 mam dwa modele z ArtHobby starą ale poczciwą Andromedę i Fidelity , precyzja - doskonałość = super latanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyTom Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Orion ArtHobby oblatany na razie bez żadnych zmian w ustawieniach fabrycznych i trymerów na apce. Doszło tylko 7g balastu na ogon, ale wszedł większy pakiet 2250mAh. Ogólne wrażenia doskonałe. Model jest w locie spokojny i dynamiczny (jak trzeba). Łapie termikę na niskich pułapach (150 -200 m), jest przewidywalny i łatwy w pilotażu. Podsumowując, jakość zestawu i efekt końcowy na 5+ Waga do lotu wyszła 1220 g. Śmigło 15x8. Reszta wyposażenia bez zmian. Załączam zdjęcie z lotniska. filmu w tej chwili brak:) pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyTom Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Płat jest zabezpieczony dwoma warstwami lakieru celulozowego (szlifowanie) i dwiema warstwami polureatanowego lakieru przezroczystego w wersji mat (spray). Jakoś nie byłem przekonany do wersji "szkło" lub satin. Nie nanosiłem kolorów na spód (pasów orientacyjnych). Chciałem wersji max light (w miarę moich możliwości). Powierzchnia jest odporna na wodę i wilgoć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi