Skocz do zawartości

1112/1Y 6.7:1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

KV bedzie miał tyle co podaje producent :D na wale smigła będziesz miał KV silnika podzielone przez przekładnie.

Weź no skorzystaj z kalkulatorów np do silników S-Neu - przyglądnij sie tej stronie ;)http://www.neumotors...ite/Motors.html

 

Acha...i jesli prosisz o obliczenia, to warto podać z jakiem pakietem chcesz latać. Jakby nie patrzeć obroty zależą od napięcia pakietu ;)

 

przy pakiecie 4S na smigle 17x15 bedziesz miał ok 107A poboru prądu, 6,5kg ciagu "statycznego" i prędkośc 130km/h

 

ale lepsze będzie śmigło 16x17 choć przy 18x19 będziesz miał żwawo latający samolocik.

Opublikowano

Czyli silnik który dałem w opisie ile defakto bedzie miał obrotów nie patrząc narazie na napięcie.Bez przekładni rozumiem 3500kv,ale z przkładnia?Moje drugie nurtujące pytanie to czemu przekładnia a nie bezposrednie obroty z silnika? Domyslam się ze ma lżej

Opublikowano

Podziel przez 6,7 ;)

Ogólnie 50tys obrotów bez przekladni to trochę szybko. Dla pylonika i małego śmigła jak znalazł. Ale duży model potrzebuje większego smigielka które ze względów fizycznych musi sie wolniej kręcić ;) przekladnia ogólnie zmienia moment obrotowy. To tak jak skrzynia biegów w aucie....jednobiegowa

Opublikowano

Na początku pomyslałem ze moze te cudowne silniki maja po 3 -4 tys kv i ciągną smigła 15cali ale to tylko moja fantazja;) więc zostane przy moich scorpionach,ale trzeba bedzie w przyszlosci i tak wyprobowac coś z przekładnia

Opublikowano

To 3500kV na wale to jest pomiar bez śmigła. Jak założysz śmigło to kv rzeczywiste spadnie. Im większy opór dla silnika przez zastosowanie śmigła tym obroty mniejsze a prąd pobierany przez silnik większy.

 

Przekładnie na silniku stosuje się aby zmienić parę parametrów moment-obroty. Zmniejszając obroty zwiększa się jednocześnie moment i mały szybki silniczek może pokręcić większym śmigłem, ale wolniej. Zwiększając, odwrotnie. Choć tego drugiego rozwiązania jeszcze nie widziałem.

Opublikowano

Napisałes ze spadek dzieki przekładni jest niewielki,a tak naprawde pewnie moze byc i o polowe mniejszy,bo wszystko zalezy od przekładni.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.