heksodus Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Panowie ile taki silnik z tą przekładnią bedzie miał kv stosując Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 KV bedzie miał tyle co podaje producent na wale smigła będziesz miał KV silnika podzielone przez przekładnie. Weź no skorzystaj z kalkulatorów np do silników S-Neu - przyglądnij sie tej stronie http://www.neumotors...ite/Motors.html Acha...i jesli prosisz o obliczenia, to warto podać z jakiem pakietem chcesz latać. Jakby nie patrzeć obroty zależą od napięcia pakietu przy pakiecie 4S na smigle 17x15 bedziesz miał ok 107A poboru prądu, 6,5kg ciagu "statycznego" i prędkośc 130km/h ale lepsze będzie śmigło 16x17 choć przy 18x19 będziesz miał żwawo latający samolocik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Czyli silnik który dałem w opisie ile defakto bedzie miał obrotów nie patrząc narazie na napięcie.Bez przekładni rozumiem 3500kv,ale z przkładnia?Moje drugie nurtujące pytanie to czemu przekładnia a nie bezposrednie obroty z silnika? Domyslam się ze ma lżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Podziel przez 6,7 Ogólnie 50tys obrotów bez przekladni to trochę szybko. Dla pylonika i małego śmigła jak znalazł. Ale duży model potrzebuje większego smigielka które ze względów fizycznych musi sie wolniej kręcić przekladnia ogólnie zmienia moment obrotowy. To tak jak skrzynia biegów w aucie....jednobiegowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Na początku pomyslałem ze moze te cudowne silniki maja po 3 -4 tys kv i ciągną smigła 15cali ale to tylko moja fantazja;) więc zostane przy moich scorpionach,ale trzeba bedzie w przyszlosci i tak wyprobowac coś z przekładnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Ba...pewnie masz racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 To 3500kV na wale to jest pomiar bez śmigła. Jak założysz śmigło to kv rzeczywiste spadnie. Im większy opór dla silnika przez zastosowanie śmigła tym obroty mniejsze a prąd pobierany przez silnik większy. Przekładnie na silniku stosuje się aby zmienić parę parametrów moment-obroty. Zmniejszając obroty zwiększa się jednocześnie moment i mały szybki silniczek może pokręcić większym śmigłem, ale wolniej. Zwiększając, odwrotnie. Choć tego drugiego rozwiązania jeszcze nie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Właśnie dzięki przekladni, spadek obrotów jest niewielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Spadek obrotów na wale tak. Śmigło z natury działania przekładni będzie się kręcić wolniej/szybciej zgodnie z przekładnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Robert ma racje na wale obroty są te same tylko przekładnia zmienia obroty smigła-tylko to jest logiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Taaa ... Czyli lekcja odrobina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Napisałes ze spadek dzieki przekładni jest niewielki,a tak naprawde pewnie moze byc i o polowe mniejszy,bo wszystko zalezy od przekładni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 mhm, powiadasz o połowę....a widziałeś jaki ma przebieg krzywa obrotów tego silnika względem obciążenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Miałem na mysli ogólnie silnik z przekładnia ale jesli sie myle to sory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi