klimor24 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 witam mam problem moim samolotem jak w temacie napoczatku myslame ze to wina ladowarki bo nie laduje pakietow ale sprawdzilem na wyjsciu ma 9V i baterie tez maja 9V, po podlaczeniu pakietu do modelu silnik dziala przez chwile a po chwili jak by byla rozladowany pakiet i oczywiscie dziala tylko serwa...nie wiem jak doladnie opisac swoj problem. A tak naprawde chodzi mi by ktos z Łodzi mi pomogł fizycznie z modlem bo sam nie wiem od czaego zaczac chcialbym sprawdzi na innym pakiecie jak sie dziala modle bo mam dwa pakiety i jest tak samo. pozdrawiam Michał
PK999 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Po pierwsze jaki to pakiet? Ile cel i jakich? Regulator w tym modelu jest ustawiony zapewne na lipo 3s więc przy 9V odcina silnik. Bateria lipo 3s powinna mieć po naładowaniu 12,5-12-6V
klimor24 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 tak jest to pakiet 1600 mAh 3s 20C wiec teraz jestem w domu to napewno ladowarka dzieki wielkie za pomoc PK999 jutro jade po nowa ladowarke i zobaczymy co bedzie.
idfx Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 tak jest to pakiet 1600 mAh 3s 20C wiec teraz jestem w domu to napewno ladowarka dzieki wielkie za pomoc PK999 jutro jade po nowa ladowarke i zobaczymy co bedzie. Z ciekawości zapytam.. czym Ty ten pakiet ładowałeś, że ładowarka miała na wyjściu 9V ??! Wadliwa do lipoli czy ładowałeś tym co miałeś pod ręką, co się może skończyć boleśnie dla pakietu..
klimor24 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 miałem w zestawie ladowarke z krokdylkami i podlaczlem do akumulatora.
Adam_S Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 W łodzi latamy m.in. na brusie przy konstantynowskiej i tam możesz liczyć na pomoc. Nie wiem jak w teraz wygląda w tygodniu, ale w weekend jak tylko pogoda dopisze to zawsze ktoś jest. Jak jeszcze nie latałeś to zapraszam na brus na wspólne loty.
klimor24 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 tak wiem ja mieszkam z drugie strony lodzi wiec tu latam a wiem o brusie z grypy na FB
klimor24 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 mam modle od 2 miesiecy i moje loty nie sa tak dobre ale napewno sie pojawie....bo moj modle juz troche przeszedl...
klimor24 Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 wiec ladowarka jest do wymiany , wiec jaka kupic by byla naprawde dobra ile musze wydac...?
PK999 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Kup chociażby imax b6. Polecam klona redox - dokładnie to samo co imax a sporo tańsze. Zawsze to jakaś kontrola prądu ładowania i napięcia na celach, nie to co w ładowarkach tylko pod złącze balansera.
klimor24 Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 ok dzieki raz jeszcze
latacz_86 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Witam! Korzystając z tego, że temat jest jeszcze otwarty, a dotyczy właśnie modelu, który ja właśnie posiadam, chciałbym poprosić doświadczonych kolegów o pomoc czy podpowiedź. Od niedawna latam na PIONEER 1400. Trochę już go oblatałem i postanowiłem nieco ulepszyć model poprzez dodanie śmigła APC 6x4E. Problem (a raczej coś co wzbudza moje podejrzenie) jest taki, że pakiet po locie z nowym śmigłem jest ciepły. Pakiet to Dualsky 1300 mAh 20C. Myślałem, że to regulator 20A lub 25A (fabrycznie dodany do zestawu) może nie wyrabiać przy śmigle i może się grzać, ale z nim wszystko jest ok. Drodzy doświadczeni koledzy czy jest się czym niepokoić? Czy coś w elektryce należy wymienić, aby uniknąć awarii? Bardzo proszę o Wasze rady i wyrozumiałość. Pozdrawiam, Łukasz.
idfx Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Dopóki nie parzy Cię w dłoń nie ma powodów do paniki. Jeśli nie zauważyłeś tego wcześniej, widocznie na innym śmigle silnik pobiera więcej prądu. Przy takich wartościach prądu coś musi się grzać Polecałbym raczej sprawdzenie czy silnik z tym śmigłem nie pracuje na nadprogowym prądzie, możesz go ugotować. Jak pakiet jest ciepły po wyjęciu z modelu, daj mu odetchnąć i ostygnąć zanim podłączysz do ładowarki.
Drack Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Spokojnie możesz latać na APC 6x4, większość ludzi je zakłada w Betopodobnych bez skutków ubocznych dla silnika czy regla, testowałem latem przy tem. 30st. C. gaz na maxa przez 15minut i silnik tylko minimalnie ciepły był. Pozdrawiam.
latacz_86 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Dzięki za odpowiedzi. W takim razie będę dalej kontrolował sprawę i mam nadzieję, że nic się nie wydarzy.
Zefirek Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Witam! Korzystając z tego, że temat jest jeszcze otwarty, a dotyczy właśnie modelu, który ja właśnie posiadam, chciałbym poprosić doświadczonych kolegów o pomoc czy podpowiedź. Od niedawna latam na PIONEER 1400. Trochę już go oblatałem i postanowiłem nieco ulepszyć model poprzez dodanie śmigła APC 6x4E. Problem (a raczej coś co wzbudza moje podejrzenie) jest taki, że pakiet po locie z nowym śmigłem jest ciepły. Pakiet to Dualsky 1300 mAh 20C. Myślałem, że to regulator 20A lub 25A (fabrycznie dodany do zestawu) może nie wyrabiać przy śmigle i może się grzać, ale z nim wszystko jest ok. Drodzy doświadczeni koledzy czy jest się czym niepokoić? Czy coś w elektryce należy wymienić, aby uniknąć awarii? Bardzo proszę o Wasze rady i wyrozumiałość. Pozdrawiam, Łukasz. Najlepiej to zmierzyć prąd, jaki pobiera silnik na tym śmigle i dobrać odpowiedni regulator. Nic skomplikowanego.
latacz_86 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Najlepiej to zmierzyć prąd, jaki pobiera silnik na tym śmigle i dobrać odpowiedni regulator. Nic skomplikowanego. Z pewnością ten regulator jest za słaby... Ale teraz żeby wymienić regulator będę musiał rozcinać kadłub, bo niestety przewody od silnika są za krótkie...
PK999 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Z pewnością ten regulator jest za słaby... Ale teraz żeby wymienić regulator będę musiał rozcinać kadłub, bo niestety przewody od silnika są za krótkie... Po co rzucać oskarżenia na regulator skoro piszesz, że wszystko jest ok tylko pakiet ciepły po locie?Mam w pionierze, wydaje mi się, że możliwie najlepsze śmigło Master Airscrew 6,5x4" i max. prąd 16A. Pakiet mimo, że 2200 20c też ciepły po piłowaniu na silniku ale to normalna sprawa. Nie wydaje mi się żeby u Ciebie prądy były większe i żeby trzeba było coś wymieniać.
latacz_86 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Po co rzucać oskarżenia na regulator skoro piszesz, że wszystko jest ok tylko pakiet ciepły po locie? Mam w pionierze, wydaje mi się, że możliwie najlepsze śmigło Master Airscrew 6,5x4" i max. prąd 16A. Pakiet mimo, że 2200 20c też ciepły po piłowaniu na silniku ale to normalna sprawa. Nie wydaje mi się żeby u Ciebie prądy były większe i żeby trzeba było coś wymieniać. Czyli uważasz, że to raczej nic złego nie spowoduje? Napiszesz coś o tym śmigle? Lepszy ciąg? Lepsza charakterystyka lotu? Zmieniałeś pod to śmigło piastę?
PK999 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Śmigło poza tym, że trzeba ze 3mm podciąć kadłub żeby weszło jest super. Model trochę szybciej nabiera prędkości niż na apc 6x4 i lepiej się lata z gazem poniżej połowy - model nie zwalnia od byle podmuchu wiatru. To chyba kwestia większej średnicy. Zmieniałem oś na 3mm i założyłem je na zaciskową piastę bo to łatwiejsze niż ściągać oryginalną piastę.
Rekomendowane odpowiedzi