heksodus Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Czyli bezpośrednio na serwie lotek i sw ile będzie ? Zakładając ,ze mowa o Respect..W przybliżeniu oczywiście Jeszcze jedno małe pytanko mianowicie jak wysokie stosujecie dzignie na lotkach i klapach? Oczywiscie kazdy powie,ze to zalezne od kilku rzeczy sprawa oczywista,ale mi chodzi o jakiś sprawdzony wymiar? Z góry dzięki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Niestety każdy ma inne długości dźwigni Sprawdzony wymiar jest zróżnicowany. Na serwach siły będzie tyle co podałem ... tylko trzeba długość dźwigni serwa uwzględnić. Musisz sobie policzyć. Ja nie wiem jakie długości mam na lotkach. Może 7 a może 9mm. Raczej nie więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Generalnie miejsca jest mało i na lotkach i na klapach ja staram się wykorzystywać to miejsce maksymalnie choć i tak w większości przypadków nie obywa się bez podpiłowywania snapów tu i tam . Tak jak zauważył Jurek tu problemem jest latanie przy 15ms i więcej z 2 kg balastu i lądowanie czymś w kształcie samolotu i wadze kowadła ... Każda pomyłka to straty i jak są to serwa to jest to mała cena za błąd bo połamać potrafi się wszystko a trafienie w kamyczek czy głóg to dziurka po dźwigar . Chcąc więc bawić się w latanie dla rekreacji bez balastu można oszczędzać , nawet stosując serwa MG-16 w lataniu zawodniczym w zasadzie nic nie jest dostatecznie wytrzymałe by przetrwać dłużej niż 2 - 3 sezony . U mnie jedyne co przetrwało dość długo to futaby S3150 ale są wolne , MKS 6125 palą się w tempie zastraszającym , teraz latam na Graupnerach klapy DS-3288BB MG lotki DES-448 MG i motylek np. DES-488 . Jednak przy złym lądowaniu nawet tytanowe 50kg serwo może się rozlecieć na kawałki .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viader Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 A propo naszych polskich wyścigówek. Kolega z Niemiec na German Open wylatał Respectem świetny czas 37.77 zdobywając 1000pkt. w rundzie: http://www.youtube.com/watch?v=BdFvSDDWtps Kurcze a jeszcze niedawno mój był najszybszy Ale mojej życiówki nie przelatał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Nie w czasie German Opena a na euroturze w Hansthol w Danii, panie Rafale ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Przepraszam Was Koledzy, bo to pewnie offtop, ale czy do takiego latania jak na filmie powyżej używacie SK/SW? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Zdecydowanie tak. Choć sa rożne szkoły co robić ze SK. Ale jedno jest pewne. Musi byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Zapytałem dla tego (dzięki Jurku za odpowiedź) bo czasami zdarza mi się podobnie (na pewno nie z taka prędkością) latać Falkonem i wtedy operuje samymi lotkami i jest ok... PS Wiem że bez SK się nie da - musi być choć atrapa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Niby jest ok Są modele oraz zdarzają sie warunki ze mozna sie pokusić o latanie bez SK. Tylko sie zdarzają na samych lotkach nie da sie precyzyjnie i szybko lecieć. Ale latać sie da oczywiście. Co prawda trzeba w inny sposób zakręt pokonywać. Ostatnio tez mi sie nie chciało używać sk wiec wozilem sie kilka minut bez onego. Ale wtedy nie mam co z ręka zrobić i nudno trochę sie lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viader Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Jurek na tylu imprezach byłeś w tym roku, że już mi się myli Kierunek jest niezbędny, zwłaszcza przy dużej odchyłce przy pokonywaniu zakrętu z wiatrem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 W zawodniczym lataniu potrzebne jest wszystko wysokość kierunek i lotki każdy ze sterów powoduje inną reakcję jeden pochyla inny obraca a trzeci rozpędza . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 W amatorskim tez 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Cześć chłopaki coś tam się u nas dziś działo więc pojechaliśmy z Rafim na klifek w naszej okolicy ( 50km ...) Czy było warto ) wiatr od 3 do 14m/s różne balasty i dość bezstresowe latanie jak dla nas z resztą oceńcie sami życzę miłego oglądania http://www.youtube.com/watch?v=nw57tNvu4NQ&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=d1RTcjDZWWA&feature=youtu.be 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viader Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 A to mój ulubiony, na polskim turbulatorze: http://www.youtube.com/watch?v=bRdQmUJGuSs&feature=youtu.be Mój Respekcik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 I tak wygląda latanie F3F szybko blisko i nisko do tego wiatr od 3 do 25 m/s ( my lubimy ten od 10 do góry ) turbulencja ,lądowania na ograniczonym i pełnym niespodzianek terenie . Filmy nie oddają tego co się czuje mając w rękach drążki i sterując takimi modelami tego trzeba zasmakować . Mogę tylko powiedzieć tyle respectem można latać bardzo szybko czego dowodem są te filmy kolejny sezon pokaże ile uda się nam z niego wycisnąć , a zapowiada się bardzo ciekawie trzymajcie za nas kciuki będziemy ostro trenowali . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Fajny filmik i teren identiko jak u mnie / chyba wieksza dziura / na Lubstowie...na podobnym filmie były loty przy 14m/sek ciekawym i wpakowano w respekta balastu...pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Pozostaje tylko zamówić respecta i trenować . A z balastem było różnie bo warun się zmieniał w czasie było 3 i było 14 więc zmienialiśmy to i owo jesteśmy na etapie dopieszczania regulacji więc wkładamy i mało i dużo żeby wybrać optymalną regulację i balast . Respect jest bardzo tolerancyjny na dokładanie więc poleci nawet z 2 kg na pokładzie na tym zboczu i przy tych 14m/s wystarczy dobry pilot z wprawną ręką i taki co potrafi machnąć 4,5 kg modelem na tyle mocno by oderwał się od ziemi ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Niektórym to się ostatnio trafia warun z dość mocno odchylonym wiatrem. Czyli trzeba kombinować żeby latać w jedna i drugą stronę bez większych problemów. I chyba w takim przypadku kierunek się przyda panie Janie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi