Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Peter

# KONKURS NA NAJCIEKAWSZY FILM # Pogaduchy,propozycje

Recommended Posts

Zmienilem tytul,bo juz sie wpisaliscie nim, zdazylem cos napisac.

Mam nadzieje ze to dobra wrozba-na frekwencje :oops:

Nagrody ?

Beda,na swiatowym poziomie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idzie zima, sprzęt elektro słabo to znosi - zwłaszcza w powietrzu, w silnym wietrze - do tego dzień jest krótki, a światło słabe, dlatego mam propozycję, żeby rozwiązanie konkursu odbyło się za pół roku. Powiedziałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to tylko moje zdanie! Pewnie większość stwierdzi inaczej.

Konkurs baaardzo mi przypadł do gustu. Może wezmę udział? 8)

A przy okazji może zrobić konkurs na najlepszą fotkę z modelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Final konkursu bedzie na pewno w ,,cieplejsze dni''

Bo i wakacje moga przeszkadzac w lotach :oops:

Konkurs na fotke ,hmmm,pewnie bedzie tez miejsce na taka konkurencje.

Troche czasu zajmie organizacja tego,ale jedno jest pewne,regulamin-zasady beda proste do bolu :jupi:

Kazdy bedzie mogl powalczyc wysylajac np. swoja komorke w powietrze :crazy:

Kryteria-artyzm,tematyka krajobrazu (bez obiektow militarnych),sam lot itd.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, Peter! Temu konkursu ( ;) ) wróżę zdecydowanie większą frekfencję, niż poprzedniemu. Jury będzie miało sporo pracy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ja mam pyt mozna wstawiac tez filmy z ziemi??czy tylko z powietrza...

 

Tylko z ,,lotu''

Ew. gdy ktos nie ma modelu,mozna z wiezowca zrobic start samej kamerki,krotkie filmy tez moga byc ciekawe :wall:

 

Marcinmb. Co to jest ,,pyt'' ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej :D

Jak się mają sprawy konkursu?

Zima zimą, ale można pomalutku coś organizować.

Peter, wiem że masz już jakieś pomysły/propozycje na nowy konkurs 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze, że przypomnieliście temat.

- proponuję ograniczenie długości filmu do jakiegoś określonego czasu, żebyśmy nie zasnęli przed ekranami, np. ok. 5 min.

- czy film ma być pojedynczym ujęciem z lotu, czy może być montowany?

- jeżeli może być montowany, to ma przedstawiać jeden konkretny lot, czy może łączyć kilka?

- czy muszą być tylko ujęcia z powietrza, czy mogą być wstawki z ziemi?

- czy ma być tylko dźwięk z kamery, czy można dokładać muzykę i edytować dźwięk?

- czy ma być czołówka i ew. co zawierać, ile trwać?

- forma czystego dokumentu, czy raczej impresja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trafne sugestie.

Mysle ze grono sedziowskie wezmie je pod uwage 8)

 

Osobiscie wierze ze ten konkurs bedzie mial spora frekwencje.A o warunkach ,regulaminie mozemy smi zdecydowac TUTAJ.

W/g Naszych sugesti i wnioskow sedziowie uloza taki regulamin i zasady.

Piszcie wiec jak najwiecej,by jego ksztalt spelnil Wasze oczekiwania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz dopiero przeczytałem o tym konkursie.

Moje propozycje:

Żadnych ograniczeń

1. już 3 minuty filmu mogą być koszmarem do oglądania

2. nie ma nic gorszego jak szum wiatru w mikrofonie

3. nie ma nic bardziej nudnego jak jedno 3 minutowe ujęcie kręcącego się modelu

4. Pomysł, montaż i muzyka tworzą film (muszą wystąpić RAZEM}

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jakie są ramy czasowe (do kiedy mozna wrzucać projekty konkursowe , filmy z pokladu)???

Mysle ze jak panowie sedziowie zakoncza owocne obrady,bedziemy wiedziec na czym stoimy,a raczej lecimy :lol:

 

Jakości nie ma znaczenia filmu.

Konkurs jest dla kazdego-wywieram spore naciski,by cechy jakosciowe (ale tylko samego filmu-techniczne) nie byly kryterium oceny.

Liczy sie raczej ,,ogladalnosc filmu'' czyli takie elementy jak :

temat

cel

tresc

pilotaz (po niektorych filmach kreci mi sie w glowie :crazy: )

montaz

i to ....cos nieuchwytnego,co sprawia ze chce sie taki film ogladac :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.