mozzo Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 He he wiem teraz to wszystko widać jak zaczynam składać!! ale za to te łapy zaczynają być proporcjonalne do silnika a to łoże to chyba wydłubie z duralu 2mm będzie sztywniejsze i fakt zrobie masywniejsze i na górze zapodam jakiś dzyndzel do otwierania klapek otwieranych na kadłubie, ale narazie widzę że Duuuuzo do poprawy. A co do piasty silnika to i tak msi być całowicie inna po pierwsze msi mieć reglowane ograniczniki opuszczania łopatki po zamknieciu i mieć więszą średnice bo przy aktualnej przy łopatkach graupnera 14X9 niestety nie składaja się na równo do przodu Koledzy Pytanie jaki dać wykłon silnika w pylonioe ????? wiem że ciąg musi być do góry ale ile? Cześć. Ja dałem 5 stopni do góry w stosunku do cięciwy statecznika poziomego (nie potrafiłem wyznaczyć osi kadłuba). Na drugim moim filmie widać, że za mało, ok 7-10 stopni do góry powinno wystarczyć. Daj też wykłon z parę stopni w prawo, bo będziesz musiał walczyć sterem kierunku na rozbiegu, a to znacznie utrudnia start z ziemi.
Tomek.Gro Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 Miałem małą przerwę ale dzisiaj doszły łopatki graupnera zamontowałem je w piaście i wyszła kicha dyskwalfikacja trzyłopatowej opcji, mianowicie piasta jest już średnicy silnkia tak żeby otwór w kadłubie był ograniczony tylko szerokością zastosowanego silnika w tym przypadku 42-43mm piasta o tej srednicy niestety jest do kitu bo łopatki nie składają się całkowicie tak jak widać na fotce z wyliczenia wynika że piasta powinna mieś ok 50mm żeby miało to ręce i nogi jednak chyba trzeba pomyśleć o głowiczce dwułopatowej heh
bubu2 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 A co za problem dorobić taką dłuższą? Laubzega i iglaki wystarczą.
Wojtass_nt Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Problemem jest średnica, która musiała by być większa od średnicy silnika który maksymalnie zmieści się w tej ramie czyli chyba 42xx. Inaczej szerokość "włazu" będzie ogromna.
Tomek.Gro Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 Problemem jest średnica, która musiała by być większa od średnicy silnika który maksymalnie zmieści się w tej ramie czyli chyba 42xx. Inaczej szerokość "włazu" będzie ogromna. dokładnie tak jest śledzę wiekszość konstrukcji i narazie 90% to dwułopatowce heh chcialem być w tych 10% innch heh ale knuje dalej
kojani Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Myślę, że mogłyby Cię "uratować" specjalne łopaty. Te łopaty to standardowe łopaty do kładzenia do tyłu na kadłub modelu. Zwróć uwagę, że gdy złożysz je odwrotnie to będzie ładny, szczupły tulipan. Trzeba zrobić łopatki na zamówienie, końcówka łopaty mocowana do piasty musi być odgięta w drugą stronę, Kojani
Tomek.Gro Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 Tak knuje obracając cały pylon i zrobić smigło pchające silnik by zamykał się do przodu modelu lepszy rozkład masy w modelu poza tym oś masztu była by z tyłu w miejscu gdzie teraz jest sinik, może lepiej było by przy starcie, bo całość napędu był by za podwoziem i nie było by tendencji do dziobania w ziemie.
mk179 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Witam można u pana zakupić wieżyczka do szybowca wentus 2 c 4.5m o wadze ok 7kg
Rekomendowane odpowiedzi