nox1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Witam! Mam problem z moim silnikiem Thunder Tiger 25, silnik ładnie odpala i chodzi na niskich i średnich obrotach, ale gdy otworzę przepustnicę na więcej niż 3/4 przepustnicy po 1 może 2 sekundach silnik traci moc i zwalnia. Gdy przymknę przepustnicę, silnik pracuje dalej poprawnie, ale gdy dalej przytrzymam otwartą przepustnicę silnik gaśnie. Nie jest to wina zbyt ubogiej mieszanki, ponieważ gdy jest zbyt uboga silnik gaśnie prawie natychmiast po otwarciu przepustnicy nie wkręcając się na obroty, a u mnie jest inaczej silnik wkręca się na wysoki obroty i dopiero po chwili "zamula" tak jak by mu brakowało paliwa. ale nie jest to możliwe, ponieważ przy odkręceniu iglicy mieszanki na około 5 obrotów silnik wolniej wkręca się na obroty ale dalej jest to samo. Myślałem że może być to wina świecy (oznaczenie f5), lub braku podkładki pod nią, ale wydaje mi się, że z jej braku nie było by takich problemów. Następnie, że to może być wina zasysania gdzieś lewego powietrza, kupię jeszcze silikon czerwony i uszczelnię wszystkie połączenia. Proszę o diagnozę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Mozesz miec jakiegos paprocha w gazniku. To nowy silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nox1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Silnik używany, nie znam jego przeszłości, ale kompresja jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Czy poprawnie wyregulowałeś silnik? Duże znaczenie ma dysza "fałszywego powietrza". Jeśli jest zamknięta, to na wolnych i średnich obrotach silnik będzie pracował poprawnie ale na wysokich będzie gasł z powodu zubożenia mieszanki. Musisz zacząć od wyregulowania wysokich obrotów, a następnie wolne obroty wyregulować za pomocą w/w dyszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nox1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Gaźnik wyczyszczony. Z tą dyszą próbowałem w różnych położeniach, nic to nie dało. W tej chwili planuje wyczyścić resztę silnika, czy powinienem wyjmować korbowód i czyścić wnętrze silnika? Podpowiedzcie mi jak wyjąć korbowód. Dziękuje za wszelką pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Wypchnij tuleję cylindrową, następnie wyciągniesz korbowód razem z tłokiem. Uważam, że to gaśnięcie, to kwestia regulacji silnika ale przegląd nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nox1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Jeśli chodzi o całą mosiężną tuleję to niestety nie dam rady jej wypchnąć, ponieważ nie mam żadnej wyciskarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Możesz albo delikatnie podważyć od góry albo spróbować wypchnąć od dołu, np trzonkiem szczoteczki do zębów lub innym nie za twardym "czymś". Edit: Przed operacją możesz włożyć silnik na pół godzinki do zamrażarki. To pomaga w wyjęciu tulei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nox1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 OK dzięki kolego tuleja wyciągnięta, zaraz wrzucę części i korpus do myjki ultradźwiękowej. Jak już wszystko wyczyszczę, to dam nowe uszczelki i jutro jeszcze raz spróbuję wyregulować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi