TOMEK.CEKALA Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Robertus: Wydzieliłem, myslę zaskakujący wątek z dyskusji o korkociągu. Ja na emaksie 2805 latałem modelem o masie 800g i bez większych problemów,nawet prostą akrobacje dało się zrobić.A co do korkociągu miałem tylko raz niekontrolowany i w żaden sposób nie szło modelu wyciągnąć z niego i moim zdaniem przyczyną był śc zbyt na przodzie i przy skręcie boczny podmuch i model spiralką dał w glebę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Z którym kV ten emax2805 miałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_S Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 @robertus nie jest napisane na nim więc się nie wypowiem. W każdym razie na składanym śmigle 9x3,5 ciągnie sobie 10A z pakietu 3S. Innych parametrów napędu nie sprawdzałem. Ale jak chcesz to w wolnej chwili mogę zmierzyć obroty na tym śmigle i ciąg statyczny. Prędkości strumienia nie zmierzę bo nie mam czym. @mastergame Sam mam taki model, którego w korek nie da się wprowadzić. 170cm rozpiętości zrobiony na clark-y. Po przeciągnięciu zaczyna nurkować i mimo usilnego wymuszania kierunkiem i wysokością szybko wraca do normalnego lotu. Ale tak czy inaczej moim zdaniem duża ilość korków jest powodowana błędem pilota czyli albo brakiem reakcji na przeciągnięcie albo błędną reakcją - "jak zaczyna opadać to zaciągnę wysokość i będzie ok" Przynajmniej mi przypadkowe korki się nie zdarzają czy to szybowcem, esą, szybszym akrobatem, funflayem z podkładów, czy dużym i powolnym dwusilnikowcem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Mam dokładnie ten silnik.http://abc-rc.pl/p/163/1298/silnik-emax-cf2805-kv2840-150w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Ten silnik ma góra 425gram ciągu przy dobrych wiatrach. http://www.headsuprc.com/servlet/the-1409/Emax-CF2805-Outrunner-Brushless/Detail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Silnik latał z tym modelem Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us model ważył 680g a z aparatem cyfrowym prawie 800. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Jesteś pewny, że to ten a nie inny z rodziny emaxa? Ew 2805 jest też w wersji 1600kV, bo na pewno nie z kV2800 http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__5482__CF_28_05_Brushless_Outrunner_1600Kv.html Ale to i tak za dużo wagi jak dla niego. Powiedziałbym, że masz raczej cf2822. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_S Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 @robertus Wiem co mam tylko nie znam kv tego silnika bo na naklejce nie ma a silnik dostałem. Mam i cf2822 i 2805 Model mam w bagażniku ale jak chcesz to jutro wrzucę Ci zdjęcie tabliczki znamionowej i obok położę 2822:) Na 2S nie miał siły się wznosić. Jak go wyrzuciłem z ręki na pełnym gazie to wszedł na jakieś 20m i nie chciał iść wyżej. Brał wtedy ok 6,5A (ok48W) Jak wrzuciłem pakiet 3S na tym samym śmigle zaczął brać 10A (ok 110W) i model dostał nowe życie. Jak warunki dopiszą to w niedzielę będę latał i mogę nagrać filmy z lotu na 2s i na 3s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Tak jestem pewien jest to mój pierwszy silnik kupiony w abc rc. Latał on jeszcze z cessną o podobnej wadze a teraz lata zdeltą jak znajdę filmik to wrzucę w odpowiednim dziale. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 To zgłupiałem. Jak widać teoria sobie a praktyka sobie. Ale przepraszam, zrobiliśmy spore ot w wątku o korkociągu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Panowie czy próbował ktoś podłączyć ten silnik do pakietu 3S? czy wytrzyma napięcie 11.1v . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 To zgłupiałem. Jak widać teoria sobie a praktyka sobie. Ale przepraszam, zrobiliśmy spore ot w wątku o korkociągu. 480 gram ciągu do 800g trenerka - w sam raz. Stosunek ciągu do masy ok. 50%. Wystarczy do latania. Żadna tajemnica. Co innego jakby chodziło o akrobację 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi