Skocz do zawartości

ubicie easy glidera


krykiet

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co tu dużo gadać, po chwilowym wznoszeniu wpadł w kora (przynajmniej mi się tak wydaje) i ostro przyziemił. Najgorsze jest to, że nie wiem co było tego przyczyną. Na razie model poczeka sobie w kartonie.

 

d187a186f260a0ad.jpg

 

00678a4130d32db3.jpg

 

005caf6488022e70.jpg

Opublikowano

Tu nie ma na co czekać .

Klej do ręki i będzie znowu jak nówka.

Jak go poskładasz do kupy to znowu na lotnisko i w górę.

Nie nauczysz się latać jeżeli będziesz chował modele do pudełka i czekał nie wiadomo na co :D

Opublikowano

Jak go poskładasz do kupy to znowu na lotnisko i w górę.

:D

 

tylko to nie była wina mojego braku umiejętności pilotażu tylko braku reakcji na stery. Od początku miałem z tym problemy bo na 125% są bardzo małe wychylenia

Opublikowano

Jeżeli miałeś problem ze sprzętem to nie lecisz .

To nie model podejmuje decyzję kiedy można lecieć :D

Nie rozczulaj się nad sobą i modelem :D

Klej do ręki jutro też można latać :D

Opublikowano

Piotr nie chce sie wymądrzać ale latam easy gliderem i uwierz mi wprowadzenie go w korkociag jest prawie niemożliwe , a nawet jak sam go wprowadzę to i tak z niego wychodzi bez problemu , tego modelu nawet przeciągnąć się nie da porządnie bo po prostu sam zwala sie na ogon i po chwili leci dalej. Uściślij dwie sprawy po pierwsze jakie w końcu masz te wychylenia na lotkach i sterze wysokości i kierunku po prostu podłącz model wychyl stery i zmierz linijka , wyniki podaj na forum to dostaniesz konkretną odpowiedź czy jest dobrze czy nie , druga sprawa to czy robiłeś test zasięgu przed wypuszczeniem modelu w powietrze ? nadajnik ze złożona antena i odejście z modelem na 30-40 metrów od nadajnika sprawdzenie czy serwa nie drżą. A co do kraksy to po prostu sklej go i tyle, ja swojego rozwaliłem kilka razy i dalej lata.

Opublikowano

Patrząc na środkowe zdjęcie mam wrażenie że masz za krótkie orczyki na serwach ( te okrągłe), ja tak miałem w swoim modelu, spróbuj dac dłuższe - powinno być ok.

W

Opublikowano

wątpie, żeby dało sie wstawic jeszcze większa dźwigienke...chyba ze tak była cięta

 

 

moze miałeś włączone Dual Rate, i dlatego nie chciało kręcic mocniej?

Opublikowano

chodzi mi o to, ze juz DŁUŻSZEJ dzwigienki sie nie znajdzie. bo miejsca rzeszywiscie jest tam duzo.

 

szkoda tylko ze zdjecia sa rozmazane

Opublikowano

O ile się nie mylę to te serwa to hitec hs-81 jeżeli tak to mam te same i w zestawie były inne orczyki te okrągłe to badziewie w zestawie były też takie podłużne one są o wiele lepsze.Załóż je i jak nic nie pomoże to sam już nie wiem :P 8)

Opublikowano
O ile się nie mylę to te serwa to hitec hs-81 jeżeli tak to mam te same i w zestawie były inne orczyki te okrągłe to badziewie w zestawie były też takie podłużne one są o wiele lepsze.Załóż je i jak nic nie pomoże to sam już nie wiem :P 8)

Rozbił się przez te ,, okrągłe badziewie"? :D

Te tarcze nie są ani lepsze ani gorsze po prostu normalne :D mają być pozłacane żebyś był z nich zadowolony?

Jeżeli przyczyną tego kreta były rzeczywiście zbyt małe wychylenia to trzeba było je zwiększyć przed lotem :D

Mam nadzieję że Krykiet jeszcze dziś wstawi jakieś fotki z odbudowy kadłuba,ustawi wychylenia sterów tak jak to mają inne Easy i poleci jak będzie pogoda.

Opublikowano

Masz inne dźwigienki do serw?? te co to mają mniej wiecej taki kształt:

 

-o-o-o--O--o-o-o-?

 

to je zapakuj do serw, daj popychacz i podepnij do najdalszej od srodka dźwigni i zobaczysz, ze Ci wychyleń starczy. Poza tym EG nie potrzebuje ich duzych - to nie akro!

Opublikowano
ErAsSo, no weź przestań - mam Ci zrobic specjalnie foto długości dźwigienek do HS 81?? Jasne, ze są dłuższe!

 

własnie spojrzałem na dzwigienki od HS-322 i zauwazylem ze te z podwójnym/poczwórnym "trzpieniem" (-o-o-o---O---o-o-o-) sa rzeczywiscie dluzsze :oops:

ale byłem święcie przekonany ze są sobie równe

 

a to dlatego, ze nigdy nie uzywałem okrągłej dzwigienki, i nie miałem okazji porównac.

Opublikowano

Piotrek, na pocieszenie powiem, że nie są to najgorsze puzle do składania, miewałem czasem więcej części do sklejenia i następnego dnia latałem, pilnuj tylko akumulatorów, żeby nie przywaliły w silnik i sprawdź zasięg radia

Opublikowano

Chyba wiem co było przyczyną małych wychyleń sterów i w konsekwencji kraksy twojego EG. Brak porządnego mocowania serw. Zauważyłem (na szczęście przed pierwszym lotem), że serwa osadzone jedynie w elaporze, nie są sztynwo umocowane. Tzn. elapor sę ugina pod naciskiem pracujących serw. Wymagają półki, a przynajmniej jakiegoś (może to być płytka plastikowa) sztywnego wzmocnienia. Inaczej poprostu nie działają!

Umnie to tak wygląda

dscf4257gt6.th.jpg

Spróbuj tak zrobić.

Sprawdź też wyważenie, to że przywalił w ziemie świadczy o tym, że SC był zbyt mocno przesunięty do przodu.

Pozdrawiam Tomek

Opublikowano
Sprawdź też wyważenie, to że przywalił w ziemie świadczy o tym, że SC był zbyt mocno przesunięty do przodu.

Pozdrawiam Tomek

 

niekoniecznie, jesli wpadł w korek, to musiał by na przeciągnieciu, czyli SC dosc z tyłu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.