Marlboro Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Siemka , odrazu napisze iż silniki Mabuchi 550 maja wał 3,17mm , lecz to nie prawda ponieważ maja frez i sprzęgło kłowie 3,17mm ani myśli wejść na wał. Teraz pytanko co myślicie o podłączenie silniczka i przyłozenie mu do wału pilnika??
PK999 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Jak mocowane to sprzęgło? Tylko wprasowane na wał? Lepiej spisałby się papier ścierny i można usunąć trochę tego wielowypustu. Tylko dobrze by było mieć coś do mierzenia żeby nie przesadzić. Może wystarczyłoby np. podgrzanie sprzęgła lub zamrożenie silnika.
f-150 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Niestety prawda,mają tak jak wszystkie 500 wał 3,17,tyle że twój pochodzi z zabawki i ma wał pod zębatkę do wprasowania
Marlboro Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 Jednak przy wlaczonym silniczku przyłożyłem delikatnie pilnik i elegancko teraz pasuje
bart07 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 "Przetaczałem" wał z 5mm na 3.17. Metoda JW z drobną różnicą - zamiast pilnika użyłem budowlanej szlifierki kątowej. Ośka była twarda, że pilniki, dremele i inne wynalazki nie dały rady. Po uzyskaniu wymiaru około 3.25 dokończyłem dremelem. Bartosz
Rekomendowane odpowiedzi