Marlboro Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Siemka , odrazu napisze iż silniki Mabuchi 550 maja wał 3,17mm , lecz to nie prawda ponieważ maja frez i sprzęgło kłowie 3,17mm ani myśli wejść na wał. Teraz pytanko co myślicie o podłączenie silniczka i przyłozenie mu do wału pilnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Jak mocowane to sprzęgło? Tylko wprasowane na wał? Lepiej spisałby się papier ścierny i można usunąć trochę tego wielowypustu. Tylko dobrze by było mieć coś do mierzenia żeby nie przesadzić. Może wystarczyłoby np. podgrzanie sprzęgła lub zamrożenie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Niestety prawda,mają tak jak wszystkie 500 wał 3,17,tyle że twój pochodzi z zabawki i ma wał pod zębatkę do wprasowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlboro Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Jednak przy wlaczonym silniczku przyłożyłem delikatnie pilnik i elegancko teraz pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 "Przetaczałem" wał z 5mm na 3.17. Metoda JW z drobną różnicą - zamiast pilnika użyłem budowlanej szlifierki kątowej. Ośka była twarda, że pilniki, dremele i inne wynalazki nie dały rady. Po uzyskaniu wymiaru około 3.25 dokończyłem dremelem. Bartosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi