Skocz do zawartości

f-117a budowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to normalna praktyka ze silniki szczotkowe sie przewoltowywalo i nic sie nie dzieje. Zreszta nawet jesli faktycznie zywot takiego silnika skrocimy nawet o polowe to czy to wazne przy koszcie zakupu nowego? Ja spokojnie 2 sezony latalem na speedach 6V gdzie byly zawsze zasilane pakietami po 8 cel i nie mialem zadnych problemow

Opublikowano

rapier, niewątpliwie masz rację że 8 cel dla 6V silnika jest jak najbardziej ok ale pakiet 3s to już dużo za dużo. Takie przewoltowanie skróci jego żywot do najwyżej kilku lotów a koszt takiego silnika to niestety prawie tyle co koszt prostego dzwonka

400

emax

Opublikowano
niesadze aby te 0,6V robilo roznice :)

 

a jednak :D

ma to jednak i swoje dobre strony, stosując zestaw Speed 400 6V i pakiet 3S, nie ma potrzeby stosowania instalacji dymotwórczej :mrgreen:

 

wiem to z doświadczenia :devil:

Opublikowano

co do wywazenia to tez nie powinno byc problemu ze speedem 400 bo tutaj widac na zdjeciach ze silnik bedzie schowany wewnatrz modelu a nie z tyly

Opublikowano
W MiniMagu dają Permaxa też chyba 6V - stosowałem do niego pakiet 3S i nie było problemu. A robiłem tak nie tylko w MM.
być może Premax jest wytrzymalszy od Graupnera zwłaszcza że w specyfikacjach obydwu silników permax kręci 17400 rpm a Speed 18000

 

a co do wyważenia to faktycznie :oops: oglądałem tylko pierwsze zdjęcie i nie zauważyłem dziury w kadłubie na smigło

Opublikowano

Dzisiaj odbyłem próby z 400. Dałem lekko przycięte śmigło 10x6. Niestety pomimo przyzwoitego ciągu samolot runął na ziemię. Chyba to wina jakiegoś błędu konstrukcyjnego. Zamierzam naprawić uszkodzony dziób i na razie zawiesić projekt.

Opublikowano
Dzisiaj odbyłem próby z 400. Dałem lekko przycięte śmigło 10x6. Niestety pomimo przyzwoitego ciągu samolot runął na ziemię. Chyba to wina jakiegoś błędu konstrukcyjnego. Zamierzam naprawić uszkodzony dziób i na razie zawiesić projekt.

 

Ten błąd nazywa się "F-117". To aerodynamiczny koszmarek, w którym w wypadku zawieszenia się pokładowego Windowsa zaleca się natychmiastowe opuszczenie maszyny :twisted:

Pomyśl nad dodaniem Żyrka.

Opublikowano

eeeeee...No bez przesady..To najzwyklejszy model. Pomijajac kanciatosc kadluba to w rzucie z gory jest to calkiem przyzwoite latadlo.

Zaraz postaram sie zalinkowac film z moim f117 z silnikiem rakietowym. Nie dosc ze maly to jeszcze swobodnie-latajacy i potrafil nienajgorzej szybowac.

Teraz kazdym mysliwcem steruje komputer . Epoka ciegien i drazkow juz minela.

 

 

Ehhh kiedy to bylo.....jeszcze wlos na glowie sie krecil....

 

EDIT:

 

Znalazlem pieknego f-117 . Nie dosc ze to F-117 to jeszcze z napedem tunelowym.

JAk widac pieknie sie prowadzi.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

oglądam relację na rcgroups i nie wiem o co chodzi...

mianowicie w planie nie ma chociażby tej zakreskowanej podłużnicy:

f1175large.jpg

  • 9 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.