rapier Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 to normalna praktyka ze silniki szczotkowe sie przewoltowywalo i nic sie nie dzieje. Zreszta nawet jesli faktycznie zywot takiego silnika skrocimy nawet o polowe to czy to wazne przy koszcie zakupu nowego? Ja spokojnie 2 sezony latalem na speedach 6V gdzie byly zawsze zasilane pakietami po 8 cel i nie mialem zadnych problemow
bzik4 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 rapier, niewątpliwie masz rację że 8 cel dla 6V silnika jest jak najbardziej ok ale pakiet 3s to już dużo za dużo. Takie przewoltowanie skróci jego żywot do najwyżej kilku lotów a koszt takiego silnika to niestety prawie tyle co koszt prostego dzwonka 400 emax
rapier Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 i tak i nie pakiet lipoli 3S1P to po naladowaniu okolo 12,6V Pakiet 8xNiCd/MH to12V po naladowaniu niesadze aby te 0,6V robilo roznice
bzik4 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 niesadze aby te 0,6V robilo roznice a jednak ma to jednak i swoje dobre strony, stosując zestaw Speed 400 6V i pakiet 3S, nie ma potrzeby stosowania instalacji dymotwórczej :mrgreen: wiem to z doświadczenia :devil:
jary14 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 W MiniMagu dają Permaxa też chyba 6V - stosowałem do niego pakiet 3S i nie było problemu. A robiłem tak nie tylko w MM.
rapier Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 co do wywazenia to tez nie powinno byc problemu ze speedem 400 bo tutaj widac na zdjeciach ze silnik bedzie schowany wewnatrz modelu a nie z tyly
bzik4 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 W MiniMagu dają Permaxa też chyba 6V - stosowałem do niego pakiet 3S i nie było problemu. A robiłem tak nie tylko w MM. być może Premax jest wytrzymalszy od Graupnera zwłaszcza że w specyfikacjach obydwu silników permax kręci 17400 rpm a Speed 18000 a co do wyważenia to faktycznie :oops: oglądałem tylko pierwsze zdjęcie i nie zauważyłem dziury w kadłubie na smigło
Pablo83 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Dzisiaj odbyłem próby z 400. Dałem lekko przycięte śmigło 10x6. Niestety pomimo przyzwoitego ciągu samolot runął na ziemię. Chyba to wina jakiegoś błędu konstrukcyjnego. Zamierzam naprawić uszkodzony dziób i na razie zawiesić projekt.
madrian Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Dzisiaj odbyłem próby z 400. Dałem lekko przycięte śmigło 10x6. Niestety pomimo przyzwoitego ciągu samolot runął na ziemię. Chyba to wina jakiegoś błędu konstrukcyjnego. Zamierzam naprawić uszkodzony dziób i na razie zawiesić projekt. Ten błąd nazywa się "F-117". To aerodynamiczny koszmarek, w którym w wypadku zawieszenia się pokładowego Windowsa zaleca się natychmiastowe opuszczenie maszyny :twisted: Pomyśl nad dodaniem Żyrka.
rapier Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 eeeeee...No bez przesady..To najzwyklejszy model. Pomijajac kanciatosc kadluba to w rzucie z gory jest to calkiem przyzwoite latadlo. Zaraz postaram sie zalinkowac film z moim f117 z silnikiem rakietowym. Nie dosc ze maly to jeszcze swobodnie-latajacy i potrafil nienajgorzej szybowac. Teraz kazdym mysliwcem steruje komputer . Epoka ciegien i drazkow juz minela. Ehhh kiedy to bylo.....jeszcze wlos na glowie sie krecil.... EDIT: Znalazlem pieknego f-117 . Nie dosc ze to F-117 to jeszcze z napedem tunelowym. JAk widac pieknie sie prowadzi.
ali1983 Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 oglądam relację na rcgroups i nie wiem o co chodzi... mianowicie w planie nie ma chociażby tej zakreskowanej podłużnicy:
miros18 Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Ukończyłem właśnie trochę większego ( niestety oblot się nie odbył pozytywnie i trzeba reperować)
Pro100vnik Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Całkiem fajna maszynka :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.