marcin133 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zależy czy chcesz miec silnik do latania czy nauki regulacji ... 1. Regulować uczysz się RAZ! (chyba że nauka boli) ... z resztą regulacja to nie jest baaardzo skomplikowany proces.... 2. Prędzej czy później musisz się tego nauczyć... (chyba że trenerki albo elektryki...) 3. Naprawdę nie wiedziałem że MAGNUM, MVVS, ST, APC itd. to silniki do nauki regulacji a nie do latania !! .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Niezrozumieliśmy sie Osoba która dopiero wchodzi w "modelarstwo spalinowe" moze ale nie musi mieć problemy z regulacją silnika. Każdy silnik który wymieniliście z wyjątkiem LA ma gaźnik dwuiglicowy...Moim zdaniem to zbędne utrudnienie dla początkującego... Jeżeli chłopak nie ma kogoś doświadczonego do pomocy to będzie miał problemy z regulacją... W 100% sie zgadzam 2. Prędzej czy później musisz się tego nauczyć... Ale to tylko moje zdanie ... W 100% sie zgadzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Rozumiem.... Ja nie twierdzę oczywiście że OS to zły wybór. (Sam wcześniej przecież to zaproponowałem) Chodzi mi tylko o to że ta cała regulacja nie jest przecież aż tak trudna... A mam wrażenie jakby co niektórzy czuli lęk przed tym zabiegiem. Chyba że się mylę? ... Jeśli ktoś nie ma znajomego co nauczy regulacji to ma przecież jeszcze to forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.