Jump to content

ASP 61 Gaśnie po odjęciu żarzenia świecy


eze

Recommended Posts

Mam mały problem .Gdy zapale silnik i zarka popracuje na nim ok 1 minuty zdejmuje ja i silnik ma tendencje do gaśniecia musze wtedy energicznie dodawac troche wiecej gazu.

 

Szukam przyczyny.Mysle ze moze dalem do silnika zbyt ubogą mieszanke .

 

Występuje u mnie jeszcze jeden problem.Gdy silnik troche popracuje nagle gasnie i gdy probuje go odpalic jeszcze raz silnik traci kompresje zacinaja sie zawory w silniku.

Pod klawiaturą zaworow przy oslonce zbiera sie paliwo o bardziej przepalonym kolorze.

 

Mysle ze to wlasnie paliwo ktore dostaje sie do klawiatury zaworow stwarza cisnenie ktore je blokuje.

 

Gdy odkrecilem delikatnie oslonke uslyszlem lekkie syczenie czyli wyrównanie cisneinia

Link to comment
Share on other sites

Gdy silnik gaśnie po odjeciu żarzenia to oznacza, że może pracować na zbyt bogatej, a nie ubogiej mieszance. Już pisaliśmy o tym wątku o ASP 61 moim lub anasaziego. Co do "zacinani" się zaworów, silnik masz nowy wiec małoprawdopodobne by elementy były zużyte. Gdybam teraz - może to zbyt duża różnica w szczelinie na obu zaworach?! albo może paliwo dostaje się przez osłony popychaczy zaworów?!

Link to comment
Share on other sites

Aby z ubożyć mieszankę to wkrecasz iglicę składu mieszanki, aby wzbogacić - odkrecasz ją. Mój FS 61 pracuje na 1,5 obr wykreconej igle. Teraz jesli chcę wzbogacić to odkręcę ją, a jeśli zubożyć to wkrecę ją.

Link to comment
Share on other sites

to wlasnie mam tak samo odkreconą jak u ciebie .A dymu co nie miara.I chyba to za duzo bo zostawia mi tluste slady na kostce brukowej.Osatnio jak kombinowalem ze skladame tej mieszanki to silnik gasl przy wysokich obrotach.

Link to comment
Share on other sites

Przeczytałem Twoje posty w tym temacie i myśle ze to kwestia tylko odpowiedniego wyregulowania skladu mieszanki paliwowej i powinno wszystko dzialac. Jesli chodzi o swiecej to jak masz nowa to tez nie powinna powodowac spadkow obrotów przy odlanczaniu zasilania. Jezeli na tej swieci juz sporo wylatales(przepaliles) paliwa to mozliwe ze przez swiece moze silik gasnac, a mialem tak w swoim 2 suwie, ze silnik gasl po odlaczeniu swiecy. Po zmianie na nowa wszystko wrocilo do normy i silnik dzialal jak trzeba. Poczytaj troche jak powinno sie regulowac silniki i powinno byc OK.

Link to comment
Share on other sites

Mnie też się wydaje że to sprawa rozregulowanego silnika. zrob jak mówi instrukcja; wkreć do oporu igłę wolnych obr a potem odkrec chyba na 2,5obr, Teraz ustal najpierw mieszankę a potem jesli trzeba reguluj wolne obroty.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.