MarekJ Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 Dzięki Roman za uwagi. Dźwignia nie jest lutowana, tylko solidnie spawana. Mimo to, też mam obawy, dlatego finalnie ten element będzie zrobiony z 2 cześci (lewa i prawa), połączonych na okrętkę srebrzanką i polutowanych. Całe miejsce mocowania będzie przed oklejeniem odpowiednio zalaminowane. Wąsy siedzą w twardej balsie, razem da to mocne połączenie - sprawdzone w wielu dużych moich modelach. Śruby okucia są rzeczywiście za solidne, ale takie akurat były pod ręką .
BRoman Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Proponuję następujące rozwiązanie o ile jest miejsce w kadłubie a statecznik nie jest demontowalny. Wyobraź sobie cylinder ( kapelusz). Odwróć go dnem na dół, wykonaj(narysuj ) przekrój. Taki będzie widok z przodu (tyłu) dźwigni steru wysokości. Z boku będzie to litera L ale też odwrócona do góry. W trakcie wyginania drutu na poziomą część nanizaj snap kulowy. I po sprawie.
JarekF Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Tylko później takiego nanizanego snapa trudno wkręcić w popychacz.
MarekJ Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2015 Dla tego pozostanę przy rozwiązaniu podanym nieco wyżej (element dwuczęściowy), choć spawany (nie lutowany) drut stalowy wydaje się być wystarczająco solidny. Ale przezorności nigdy za dużo....
BRoman Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Tylko później takiego nanizanego snapa trudno wkręcić w popychacz. Dla tego pozostanę przy rozwiązaniu podanym nieco wyżej (element dwuczęściowy), choć spawany (nie lutowany) drut stalowy wydaje się być wystarczająco solidny. Ale przezorności nigdy za dużo.... No tak ale wkręcić bowden da się . Statecznik nie jest demontowalny jak widać.
MarekJ Opublikowano 23 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2015 Roman, bardzo cenię sobie Twoje uwagi bo wiem, że jesteś bardzo doświadczonym modelarzem, ale tym razem pozostanę przy swoim rozwiązaniu. Statecznik jest demontowalny i dla tego sposób połączenia z bowdenem jest istotny. Bowden został specjalnie usztywniony w końcowej części (zobacz wcześniejsze zdjęcia), aby przy każdorazowym montażu statecznika poziomego, dźwignia była jednakowa.
BRoman Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Jeśli jest demontowalny to mój pomysł jest do demontażu-wycofuję "patent. Fakt-trzeba uważniej oglądać zdjęcia...
Rekomendowane odpowiedzi