Pitstrel Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Witam. Zwracam się do kolegów z prośbą o radę, jak ułożyć tkaninę w formie by włókna się nie rozchodziły. Zastosowałem folie malarską poprzez naklejenie na tkaninę, fajnie się tnie ale po włożeniu w formę jest problem z odklejeniem mimo podgrzewania taśmy malarskiej. Bardzo gorąco proszę o radę. KRZYSIEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi27 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Ja uzywam nitro, tasma malarska sama odchodzi, pedzelkiem smaruje warstwe bez kleju, przesiąka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 W laminatach jestem dość zielony ale czy takie włókno które przesączy się rozpuszczonym klejem prawidłowo później współpracuje z żywicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Rozpuszczalnik odparuje tak ze bez obaw. Formę tez mozesz nim wyczyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...