Skocz do zawartości

budował ktoś juz PZL104 z depronu???


miro-er1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

moj syn cwiczy na symulatorze ma 11 lat w nast niedziele bedzie jego chwila prawdy , ma mi pokazac na prawdziwym czego sie nauczyl juz mu nawet zrobilem model i odrazu mam pytanie czy malowanie farbami akrylowymi ma duzy wplyw na wage

, ni i okleilem go troche naklejkami takimi zrobionymi z naklejek ADR, mam nadz ze to mu wagi nie doda za duzo, model to tailor 120cm rozp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witaj Tadek , mysle ze ta listewka sisnowa 6x10 wystarczy , tego sie obawialem ze moze nie wytymac , model juz gotowy do szlifowania , powinien wytrzymac bo krowiasta ta wilga mi wyszła.

 

tak na szybko na szpilki złozona tylko do fotki , i ciezkawa troche jest , nie wazylem jeszcze .ale lekka nie bedzie, mysle ze goła jakies 350gr bedzie albo lepiej.

 

robilem proby wytrzymałosciowe na ogonie i wyglada sztywno , powinien wytrzymac, juz dzis mi sie nie chce nic robic , moze wygne podwozie wieczorem.

 

jak dotad zajeło mi to wczorajszy wieczór i dzis od 10h do 15, tak okolo i juz mi sie niechce grzebac

, moze jutro poszlifuje troche by wyprofilowac troche i wyokrąglic ją troszke, bo kanciasta troche mi wyszła.

post-12400-0-09970900-1367681070.jpg

post-12400-0-86467700-1367681086_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Andrzej , ja lubie robic na tym profilu , szybko i wogole fajnie sie lata potem i wolno, mam rwd na tym samym profilu i lata sie nim fajnie. , bede malowal farbami akrylowymi od scian, walkiem i troche pedzelkiem , byle cienko, , zreszta ja wszsytkie swoje modele., skrzydla zrobilem o cm szersze zeby byla wiekrza pow nosna , mam nadz ze poleci i ze z waga nie przesadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze o wzmocnieniu. Proponowałbym pościć jeszcze po listewce odgórnego mocowania skrzydła w dół za kabina d o belki ogonowej. Tak aby powstał trójkąt w tym miejscu. Miejsce za kabina, gdzie przechodzi w belkę ogonowa będzie pierwszym miejscem gdzie się złamie przy twardym lądowaniu, nawet nie mówię o krecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Robert , a jesli chodzi o to wzmocnienie o ktorym mi pisales to zaloze jak sie otworzy kadlub przy ladowaniu :D , pozdrawiam .a co sadzisz o podwoziu , nie powinno miec troszke szerszego rozstawu ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilgi nie sposób pomylić z innym samolotem. Nawet drzwi jak w oryginale! Myślę, że super efekt będzie po malowaniu. Czekam na fotki. Pomyśl o stworzeniu planów takiego modelu z depronu, na pewno będą chętni, chyba, że już z takich planów (konkretnie pod depron) budujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , panowie kupilem na allegro buzzera i po podlaczeniu do pakietu moge latac tak dlugo do puki ten wlasnie buzer zacznie sygnalizowac spadek napiecia 3,3v na cele czy normalnie trzeba przeliczec czas lotu na okreslonym pakiecie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi buzzerami to jest tak, że sygnalizują spadek poniżej określonej wartości napięcia.

Czyli, jesli masz pakiet z małym zapasem "C" to przy gwałtownym dodaniu gazu zacznie Ci pikać, bo spada chwilowo napięcie. Odpuścisz gaz i pikać przestanie. Przy jednostajnym zużywaniu prądu w końcu i tak zejdzie do wartości progowej i będzie pikac już cały czas. To znak, że trzeba lądować.

Mam taki buzerek, Koszt niewielki. Tak naprawdę to latam na zegarek, a buzzerek leży w szufladzie. Po locie sprawdzam ile ładowarka wrzuciła mAh do pakietu i optymalizuję czas nastepnego latania na plus lub minus. Parę razy zdarzyło mi się, że regulator odciął zasilanie od silnika i nie jest to przyjemna sytuacja.

Najlepsze jest własne "widzimisię" i doświadczenie. Zoptymalizujesz jak Ci będzie wygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki ROBERT CZYLI MOZNA LATAC DO KONCA AZ BUZEREK ZACZNIE NA DOBRE PISZCZEC ??? KUPILEM DUALSKIEGO 1300MAH 30C WKONCU

 

A JESZCZE JEDNO CZY OGLADALES TEN MOJ FILMIK Z PROBLEMEM??? w/g ciebie co jest walniete silnik czy regulator sie spalil????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na takim pakiecie na silniku emax2822, który ciągnie ok 18A na maxie latam na zegarek 8 minut.

 

Co do filmu to nie widziałem, ale przy krecie stawiałbym bardziej na uszkodzenie silnika niż regulatora. Mi się w silniku urwał jeden drucik z wiązki i już dźiwnie zaczął działać, charczeć a przy 3/4 mocy to się zatrzymywał z piskiem. A drucik urwał się od drgań silnika tylko. To bardzo delikatne druciki są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie przy delikatnym krecie , i charczy i kreci sie raz w lewo raz w prawo , stery dzialaja ale znowy nie wydaje zadnych dzwiekow i melodyjek ten reg wiec zobacz moze , zreszta kumpel ma mi sprawdzic reg w swoim modelu. dzieki i pozdrawiam. :)

 

moze przewine , ale znowu bawic sie ate silniki nie drogie wcale sa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.