Skocz do zawartości

P-39 Airacobra NPN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Nowy sezon to i nowy model. A że Airacobra to mój ulubiony myśliwiec IIWŚ postanowiłem takową zbudować.

To mój drugi model ESA i druga Airacobra.

Najpierw malowanie jakie wybrałem:

3_14_b1.jpg

 

Bardzo ciekawe zdjęcie tego egzemplarza:

p39-snooks2nd.jpg

A oto moja airacobra i efekty piątkowego malowania kadłuba i górnych powierzchni skrzydeł:

 

th_DSCN3851_zpsa347bba0.jpg

th_DSCN3848_zpsde9738f7.jpg

th_DSCN3849_zps4ada3643.jpg

 

Jutro pomaluję dolne powierzchnie skrzydeł i kadłuba, wymaluję kokardy i może zacznę malować linie podziału blach.

Opublikowano

Witajcie.

Tak jak zapowiedziałem pomalowałem dzisiaj spód kadłuba, kabinkę i skończyłem kokardy.

Niestety nie zdążyłem zacząć malować linii podziału. Zajmę się tym jutro.

A oto efekty dzisiejszych prac:

 

 

th_DSCN3852_zps890ec84c.jpg

 

th_DSCN3853_zps3b4c9b85.jpg

 

 

th_DSCN3856_zpsf9a41586.jpg

 

th_DSCN3855_zpse4053172.jpg

 

th_DSCN3858_zps435fec9b.jpg

Opublikowano

Bardzo ładnie wygląda Twój model - nie ma żadnego porównania z wersją CF która przypominała Aircobrę tylko z nazwy.

W Twoim wykonaniu model ma charakterystyczne wyokrąglenia kadłuba w miejscu nietypowo umieszczonej jednostki napędowej, bardzo wiernie odtworzoną kabinę i świetne malowanie - gratuluję.

 

Jakie wyposażenie zakładasz do modelu?

 

ms

Opublikowano

Dziękuję za miłe słowo :D

Wyposażenie to:

Serwa: 3x TowerPro SG92R

ESC: Turnigy Basic 25A

Silnik: EMAX Budget 2215/25 Kv950 - 185W

RC: Sanwa RDS 8000 , RX-600

 

Malowałem:

Góra kadłuba- farba śnieżka. Kolor mieszałem z zielonej, żółtej, brązowej, trochę szarej i czarnej.

Spód kadłuba- pactra akryl.

Malowane aerografem.

Kokardy malowane markerem.

Obecnie jestem w trakcie rysowania linii podziału blach.

Opublikowano

I postępy w budowie i dopieszczaniu malowania. Oczywiście malowanie linii podziału jeszcze nie ukończone.

Waga RTF z pakietem 3S 850mah to 371 gram.

 

th_DSCN3862_zps6d685dff.jpg

 

th_DSCN3864_zps2be759cc.jpg

 

th_DSCN3860_zpsbb89774d.jpg

 

th_DSCN3861_zps386d88a5.jpg

 

Przy odrobinie szczęścia i pogody jutro ją oblatam i może nawet będzie pierwsza walka.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Przypadkowo znalazłem zdjęcia z latania Airacobrą na kompie więc odkopię trochę temat i się pochwalę:

 

th_DSCN3889_zps05da1f70.jpg

 

th_484733_442946275802305_1372934359_n_z

 

th_551357_588593571164655_16879997_n_zps

 

th_551357_588593561164656_76081654_n_zps

 

Ogólnie wrażenia z latania Airacobrą są pozytywne chociaż początki były ciężkie. Trudno było zmusić ją do latania. Dopiero porządne doważenie przodu (środek ciężkości jest przed natarciem!) spowodowało że zaczęła latać. Model bardzo szybki i zwrotny.

Opublikowano

Zaklinowanie statecznika na 0(tak jak było to wycięte w zestawie), natarcie płata tak jak w zestawie, skłon i wykłon jest. 

Opublikowano

Czy przypadkiem nie umieściłeś w komorze pod klapką zbyt do tyłu pakietu? Bo gdyby pakiet był na samym przodzie tej komory, to raczej nie ma bata, żeby była potrzeba doważania... Nos ma Aircobra przyzwoicie wysunięty, ogon nie jest specjalnie długi...

Opublikowano

Pytałem, bo na którymś ze zdjęć umieszczonych przez Ciebie na "photobucket-cie" zauważyłem regulator "zapakowany" na początku tej komory. Jeśli tak jest, to pakiet poszedł do tyłu za niego - i stąd potrzeba doważania (w takiej sytuacji rozważ przesunięcie regulatora bliżej nosa, nawet na zewnątrz, a w jego miejsce przesuń do przodu pakiet).

Opublikowano

Chciałbym jeszcze coś wyjaśnić, bo może nie zrozumiałem.

 

(środek ciężkości jest przed natarciem!)

Gdzie podpierasz w takim razie model?

Opublikowano

Chciałbym jeszcze coś wyjaśnić, bo może nie zrozumiałem.

Gdzie podpierasz w takim razie model?

 

Otóż model podpieram w możliwie najdalej do przodu wysuniętym miejscu gdzie da się go podeprzeć czyli przy samym natarciu. I dalej jest ciężki na mordę i przechyla się do przodu.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam a ja trochę odświeżę. Właśnie doszła do brata Aircobra. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę jak długi ma to nos i jak blisko statecznika jest skrzydło! Co z tym środkiem ciężkości?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.