Qba007x Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witajcie. Nowy sezon to i nowy model. A że Airacobra to mój ulubiony myśliwiec IIWŚ postanowiłem takową zbudować. To mój drugi model ESA i druga Airacobra. Najpierw malowanie jakie wybrałem: Bardzo ciekawe zdjęcie tego egzemplarza: A oto moja airacobra i efekty piątkowego malowania kadłuba i górnych powierzchni skrzydeł: Jutro pomaluję dolne powierzchnie skrzydeł i kadłuba, wymaluję kokardy i może zacznę malować linie podziału blach.
Qba007x Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witajcie. Tak jak zapowiedziałem pomalowałem dzisiaj spód kadłuba, kabinkę i skończyłem kokardy. Niestety nie zdążyłem zacząć malować linii podziału. Zajmę się tym jutro. A oto efekty dzisiejszych prac:
mirolek Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Bardzo ładnie wygląda Twój model - nie ma żadnego porównania z wersją CF która przypominała Aircobrę tylko z nazwy. W Twoim wykonaniu model ma charakterystyczne wyokrąglenia kadłuba w miejscu nietypowo umieszczonej jednostki napędowej, bardzo wiernie odtworzoną kabinę i świetne malowanie - gratuluję. Jakie wyposażenie zakładasz do modelu? ms
Qba007x Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dziękuję za miłe słowo Wyposażenie to: Serwa: 3x TowerPro SG92R ESC: Turnigy Basic 25A Silnik: EMAX Budget 2215/25 Kv950 - 185W RC: Sanwa RDS 8000 , RX-600 Malowałem: Góra kadłuba- farba śnieżka. Kolor mieszałem z zielonej, żółtej, brązowej, trochę szarej i czarnej. Spód kadłuba- pactra akryl. Malowane aerografem. Kokardy malowane markerem. Obecnie jestem w trakcie rysowania linii podziału blach.
marek rokowski Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Kuba moje gratulacje! Aircobra wychodzi Ci super! powodzenia
Qba007x Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 I postępy w budowie i dopieszczaniu malowania. Oczywiście malowanie linii podziału jeszcze nie ukończone. Waga RTF z pakietem 3S 850mah to 371 gram. Przy odrobinie szczęścia i pogody jutro ją oblatam i może nawet będzie pierwsza walka.
Qba007x Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Przypadkowo znalazłem zdjęcia z latania Airacobrą na kompie więc odkopię trochę temat i się pochwalę: Ogólnie wrażenia z latania Airacobrą są pozytywne chociaż początki były ciężkie. Trudno było zmusić ją do latania. Dopiero porządne doważenie przodu (środek ciężkości jest przed natarciem!) spowodowało że zaczęła latać. Model bardzo szybki i zwrotny.
robertus Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Środek ciężkości przed natarciem? Nie masz czasem źle zaklinowanego statecznika poziomego?
Qba007x Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Zaklinowanie statecznika na 0(tak jak było to wycięte w zestawie), natarcie płata tak jak w zestawie, skłon i wykłon jest.
Andy. Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Czy przypadkiem nie umieściłeś w komorze pod klapką zbyt do tyłu pakietu? Bo gdyby pakiet był na samym przodzie tej komory, to raczej nie ma bata, żeby była potrzeba doważania... Nos ma Aircobra przyzwoicie wysunięty, ogon nie jest specjalnie długi...
Qba007x Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Oczywiście doważenie odbyło się przesunięciem pakietu ile się da do przodu.
Andy. Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Pytałem, bo na którymś ze zdjęć umieszczonych przez Ciebie na "photobucket-cie" zauważyłem regulator "zapakowany" na początku tej komory. Jeśli tak jest, to pakiet poszedł do tyłu za niego - i stąd potrzeba doważania (w takiej sytuacji rozważ przesunięcie regulatora bliżej nosa, nawet na zewnątrz, a w jego miejsce przesuń do przodu pakiet).
robertus Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Chciałbym jeszcze coś wyjaśnić, bo może nie zrozumiałem. (środek ciężkości jest przed natarciem!) Gdzie podpierasz w takim razie model?
Qba007x Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Chciałbym jeszcze coś wyjaśnić, bo może nie zrozumiałem. Gdzie podpierasz w takim razie model? Otóż model podpieram w możliwie najdalej do przodu wysuniętym miejscu gdzie da się go podeprzeć czyli przy samym natarciu. I dalej jest ciężki na mordę i przechyla się do przodu.
Qba007x Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Tak. O ile dobrze kojarzę to tak powinno się każdego dolnopłata wyważać?
robertus Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Tak. To bardzo dziwne co piszesz z tym wyważeniem.
Kaspian Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Witam a ja trochę odświeżę. Właśnie doszła do brata Aircobra. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę jak długi ma to nos i jak blisko statecznika jest skrzydło! Co z tym środkiem ciężkości?
Rekomendowane odpowiedzi