Skocz do zawartości

Problem z opaleniem MK 16.


TOMEK.CEKALA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój odpalał właśnie na takich ustawieniach jak piszesz,na śmigle 7x4 graupnera odpala bez problemu a na śmigle no-name też 7x4 odpala ale strasznie trzeba się namęczyć.

Drewienko może i profanacja ale jak już palce krwią podchodzą od uderzeń śmigła :wacko: to uwierz mi że też byś wziął kijek do odpalenia ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Super!

Ja wczoraj bawiłem się KMD 2,5 jedną z prób odpalenia utrwaliła moja żona :)

Paliwo to eter z samostartu, nafta oświetleniowa i rycyna w mniej więcej równych proporcjach.

Witam , posiadam silnik Silver Swallow 2,47cc i zrobiłem również mieszankę z samostartu, nafty i rycynki i niestety mój silnik nie daje żadnego znaku życia. Nigdy nie był odpalany. Co może być problemem, paliwko zasysa i wywala przez wydech. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silver Swallow to raczej słaby sprzęt, nie mam z nim zbyt dobrych doświadczeń, źle wywarzony i wykonany ze słabych materiałów, a jakość wykonania też pozostawia sporo do życzenia. Zrób sobie normalne paliwo olej rycynowy+eter dietylowy+dobra nafta(np. Jet A-1).... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , posiadam silnik Silver Swallow 2,47cc i zrobiłem również mieszankę z samostartu, nafty i rycynki i niestety mój silnik nie daje żadnego znaku życia. Nigdy nie był odpalany. Co może być problemem, paliwko zasysa i wywala przez wydech.

Jak chcesz zrobic dobre paliwo to ściągnij kartę charakterystyki tego samostartu z internetu w formie pdf.

Masz tam podana zawartosc procentowa eteru dietylowego ktora zazwyczaj nie przekracza 40% w takiej butelce.

Reszta to dodatki nafty, acetonu itp. rzeczy.

Przelicz to tak zeby tego eteru w paliwie które robisz bylo przynajmniej 50% moze wtedy ci zaskoczy silnik.

Chodzi o to ze jak robisz paliwo i lejesz 100ml samostartu to masz tam zaledwie 40ml eteru a nie 100. Jak dodasz do tego nafte i olej to to paliwo zawiera szczątkowe ilości eteru. Dodatkowo jak silnik jest zużyty to nie ma szans na rozruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.