tlenex98 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 jeżeli tak to jak je zdemontować gdyż nie zauważyłem żadnych mocowań czy śróbek http://www.google.co.uk/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=993&q=asw-28&oq=asw-28&gs_l=img.3..0i19.1065.6131.0.6274.19.12.5.2.3.1.153.1246.4j8.12.0...0.0...1ac.1.12.img.Zdzh-0wYPcM#hl=pl&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=asw-28+rplanes&oq=asw-28+rplanes&gs_l=img.3...9198.11479.3.11691.8.7.1.0.0.0.113.712.3j4.7.0...0.0...1c.1.12.img.YOsuRZhn86w&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45960087,d.Yms&fp=a2eefdd99e3f6e4a&biw=1920&bih=993&imgrc=Og9qVRBYYzMiMM%3A%3B8VlVc7Cpm0COwM%3Bhttp%253A%252F%252Fcyber-fly.pl%252Fenvironment%252Fcache%252Fimages%252F0_0_productGfx_e6877372eabd88cda27946c0884f5d6a.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fcyber-fly.pl%252Fpl%252Fp%252FR-Planes-ASW-28-ARF%252F1829%3B800%3B600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RenoFlo Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 To jak się składa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlenex98 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 pod wpływem wiatru, gdy wyłącza się silnik płaty składają się równolegle do kadłuba by nie uszkodzić ich podczas lądowania(trochę dziwne pytanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Widziałem 2 sposoby mocowania - jeden na śrubki, drugi podobny do uchwytu wiertarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RenoFlo Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 pod wpływem wiatru, gdy wyłącza się silnik płaty składają się równolegle do kadłuba by nie uszkodzić ich podczas lądowania(trochę dziwne pytanie) przez wzgląd na Twój (i swój) wiek zapytam jeszcze raz : czy łopatki tego śmigła mają oś obrotu umożliwiającą im to składanie (nie chodzi mi o oś orotu śmigła jako całości) ? mają, prawda? a co stanowi tę oś? jakiś bolec, śruba lub inny sztyft, tak? to, zdaje się, masz odpowiedź na swoje pytanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Ja zrozumiałem, że chodzi o zdjęcie kołpaka z osi silnika, a nie o odkręcenie łopat od kołpaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Wyważyć statycznie, z rozlożonymi (symetrycznie) łopatami jak najbardziej, podobnie jak normalne śmigło. Zawsze to lepiej niż latać z niewyważonym. Problemem moze być sposób zamocowania, ponieważ często konstrukcja piasty uniemozliwia zamontowanie piasty na przelotowej osi. jak w śmiglach stałych. Ale można na jednym jej końcu (razem z zamontowanym kolpakiem) i polożyć na krążkowej wyważarce, jak na zdjęciach poniżej na takiej ktora jak widać pomimo prostoty jest dość uniwersalna. a kiedy już zupelnie nie chcemy wydawać kasy to mozna i tak, chociaż dokladność takiej metody zostawia wiele do życzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi