Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Chciałem zapytać w jaki sposób mierzycie kąty składając model?

Ile powinny one wynosić?

Chodzi o kąt zaklinowania płata i kąt pomiędzy płaszczyzną płata i płaszczyzną

statecznika poziomego.

Opublikowano

Witam.

Ile powinny one wynosić?

 

3x0 :) tzn sinik 0 skrzydło 0 statecznik 0

Wszystko inne to przerost formy nad treścią .Silnik ma taki nadmiar mocy że wykłony ,skłony ,kąty itp ,mają pomijalny wpływ na własności lotu.

Mówimy oczywiści o ESA i to niezbyt grubo pomalowany -żeby nie stracił chropowatości powierzchni.

Te "ładniejsze" muszą się już posiłkować kątami bo gładkie skrzydła łatwiej zrywają strugę.

Opublikowano

Nie no wykłon musi być bo inaczej ciągnie w lewo.

Przynajmniej w tych co składałem to zawsze musiałem trochę odchylić silnik.

Opublikowano

W tej chwili mamy z żoną 12 szt ESA ( WWI +WWII) -wszystkie na zero.

Z tymi co robiliśmy z Piotrkiem to na pewno ponad 40 szt.WWI ,WWII oraz ESA halowe -XP 75 (wyrób własny)

Fakt że wszystkie pochodziły z Cyber -fly lub były własnymi konstrukcjami.Więc może inni robią inaczej i w takich wypadkach trzeba dawać wykłon.

Z wszystkich popełnionych modeli tylko Roland nie chciał latać ,ale Rolandy spalinowe też nie chcą latać i wydaje mi się że to wina zbyt małej odległości skrzydeł.

Skrzydła miały profile -2410,tzagi,spica oraz clark y 10%

Silniki od 50 do 200 W

Teraz na tapecie jest Karola( NC1 ACES )Caudron G4 z ptasim profilem bez lotek -gięte skrzydła jak w oryginale .

Spróbuję go ulotnić z kątami na zero.

 

 

post-1145-0-26939400-1368819925.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.