spad Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 witam stałem się posiadaczem tego pieknego motoszybowca jest to mój pierwszy model tego typu i tej klasy (wczesniej latałem deproniakami i epp) czy któs z kolegów latał tym cudem ? chciałbym się dowiedziec jak się zachowuje w powietrzu i na co ewentualnie zwracać uwagę, chciałbym też poznać jakieś opinnie od ludzi którzy mieli już kiedyś z nim styczność z góry dziekuję
samolocik Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Latałem dwoma. Jaki miałem "problem" jak się przesiadłem z szybowca EPP? - lata o wiele szybciej i przynajmniej dwukrotnie lepiej reaguje na stery, czyli pierwszy lot spokojnie celem nabrania wysokosci a potem sprawdź jak model reaguje na stery i następnie spokojnie sobie lataj, - bardzo dobra doskonałość, do lądowania trzeba podchodzić na prawdę z daleka, możesz ustawić hamulce - lotki w górę ale to chyba lepiej po wstępnym wlataniu się w model, - z tym przepadaniem to nie jest tak źle, model ma małe obciążenie powierzchni i należy do grupy modeli "latających samodzielnie jak się im za bardzo nie przeszkadza", model dobrze lata na niskich prędkościach, - z prawdziwie niebezpiecznych rzeczy to tylko trzeba bardzo uważać jak się odlatuje daleko na niskim pułapie bo model ma cienki płat i mały przekruj kadłuba, to samo jak się leci "na siebie" - modelu po prostu prawie niewidać dlatego łatwo go stacić z oczu i problem lub katastrofa gotowa. Model można przyzwoicie rozpędzić więc tym bardziej trzeba uważać żeby nie dostać taką pędzącą dzidą :-)
spad Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2013 Latałem dwoma. Jaki miałem "problem" jak się przesiadłem z szybowca EPP? - lata o wiele szybciej i przynajmniej dwukrotnie lepiej reaguje na stery, czyli pierwszy lot spokojnie celem nabrania wysokosci a potem sprawdź jak model reaguje na stery i następnie spokojnie sobie lataj, - bardzo dobra doskonałość, do lądowania trzeba podchodzić na prawdę z daleka, możesz ustawić hamulce - lotki w górę ale to chyba lepiej po wstępnym wlataniu się w model, - z tym przepadaniem to nie jest tak źle, model ma małe obciążenie powierzchni i należy do grupy modeli "latających samodzielnie jak się im za bardzo nie przeszkadza", model dobrze lata na niskich prędkościach, - z prawdziwie niebezpiecznych rzeczy to tylko trzeba bardzo uważać jak się odlatuje daleko na niskim pułapie bo model ma cienki płat i mały przekruj kadłuba, to samo jak się leci "na siebie" - modelu po prostu prawie niewidać dlatego łatwo go stacić z oczu i problem lub katastrofa gotowa. Model można przyzwoicie rozpędzić więc tym bardziej trzeba uważać żeby nie dostać taką pędzącą dzidą :-) wczoraj oblatywałem na pałacowej motoszybowca i wszystko to co pisałeś się potwierdziło. Rzeczywiście podejście do lądowania jest o wiele dłuższe niż niż szybowcem EPP, prędkości też są większe. Z dokładnością lądowania też się zgodzę, raz lekko przekrzywiłem płatowca przy lądowaniu i momentalnie przy dotknięciu ziemi szybowiec zarzuciło w jedną stronę i zerwała się jedna śruba mocująca skrzydło. Tak czy siak szybowiec lata jak po sznurku, potrafi latać szybko jak i wolno. Jeszcze jedno pytanie o lotki jak polecasz skonfigurować "hamulce" ?
Eryk Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Hamulec ustawiasz: lotki w górę, głębokość lekko w dół. Lotki w górę, głębokość też w górę. Model gwałtownie traci wysokość po wyrzuceniu hamulca w ten sposób i trzeba to skompensować.
spad Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2013 dzieki wielkie za porady narazie staram się go wyczuć bez mixowania lotek i jak narazie niezle mi idzie. Fakt podejscie do lądowania jest dluuugie, ale da radę ogarnąć a tu krótki filmik z wczorajszych lotów http://www.youtube.com/watch?v=YMBg8VdEQjY
wiejski Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Ładny, to on miał polecieć w Karwicy? Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi