oki188 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Jak w temacie. Niestety nie mam doświadczenia z szybkimi modelami samolotów a 2 godziny na symku okazało sie za mało teoretycznie poradził bym sobie gdyby nie ster wysokości (był ustawiony za mocno i modelem szarpało mi w górę i w dół) Efekt widać na fotkach Zostanie odbudowany ale pewnie do spalinowych samolotów nie wrócę wole heli zarówno spaliny jak i elektryki choć w budowie samolocik depronowy elektryczek to pewnie będzie mniej nerwowy niż ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunba83 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 uuuuuuu kadłub nieźle rozdrobniony ale sądze ze do zrobienia. Właśnie jestem w trakcie naprawy mojego trenerka także jestem na bieżąco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 (był ustawiony za mocno i modelem szarpało mi w górę i w dół) A może SC za bardzo z tyłu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 nie środek ciężkości był w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieczu Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Heh wlasnie dlatego kazdy instruktor mowi ucznia ze maja zaczynac od szybowcow , najlepiej uszatkow termicznych. Szkoda modelu bo fajnie moglby polatac Moze zbudujesz jakiegos szybowca? Popatrz w dziale szybowce, fajne niektore sa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...