oki188 Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Jak w temacie. Niestety nie mam doświadczenia z szybkimi modelami samolotów a 2 godziny na symku okazało sie za mało teoretycznie poradził bym sobie gdyby nie ster wysokości (był ustawiony za mocno i modelem szarpało mi w górę i w dół) Efekt widać na fotkach Zostanie odbudowany ale pewnie do spalinowych samolotów nie wrócę wole heli zarówno spaliny jak i elektryki choć w budowie samolocik depronowy elektryczek to pewnie będzie mniej nerwowy niż ten Link to comment Share on other sites More sharing options...
kunba83 Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 uuuuuuu kadłub nieźle rozdrobniony ale sądze ze do zrobienia. Właśnie jestem w trakcie naprawy mojego trenerka także jestem na bieżąco Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted December 31, 2007 Share Posted December 31, 2007 (był ustawiony za mocno i modelem szarpało mi w górę i w dół) A może SC za bardzo z tyłu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oki188 Posted January 3, 2008 Author Share Posted January 3, 2008 nie środek ciężkości był w porządku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wieczu Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Heh wlasnie dlatego kazdy instruktor mowi ucznia ze maja zaczynac od szybowcow , najlepiej uszatkow termicznych. Szkoda modelu bo fajnie moglby polatac Moze zbudujesz jakiegos szybowca? Popatrz w dziale szybowce, fajne niektore sa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oki188 Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Buduję teraz modelik Mini Prymus E którego plany były w miesięczniku dla modelarzy w tej chwili kończę skrzydło ale na pewno oblata mi go doświadczony modelarz. Niestety później może być rożnie bo wszyscy latają w mode 1 a ja w mode 2 więc w razie czego nie ma kto ratować modelu z kraksy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.