databank Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witajcie Zamówiłem to co w temacie i mam w zasadzie trzy nurtujące mnie pytania i wolę się upewnić zanim zaczne zamawiać sam osprzęt z hk: 1. Jakie regulatory są warte polecenia? 2. Jakie silniki są warte polecenia? 3. W zestawie nie ma żyroskopu i teraz czy takie coś można zastosować w tym modelu ? http://www.hobbyking...Delta_AUX_.html Śmiglakami latam od dłużeszego czas ale z edf nie miałem nigdy nic wspólnego.. model który kupiłem : http://abcrc.pl/p/48...i-szybowce.html
bandyr Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Po co Ci żyroskop edf-y latają szybko i to sprawia że są stabilne w locie oczywiście żyroskop można zamontować wtedy leci jak po sznurku ja nie latałem z żyro jednak widziałem jak takie coś lata z drugiej strony bez żyro to jest adrenalinka.
databank Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 Dzięki za odpowiedź.. zdecydowałem się kupić funjeta do nauki przed lotem tym su. wyposażenie też już mam wybrane zdecydowałem się na te silniki : http://hobbyking.com...nner_900w_.html i te serwa : http://hobbyking.com...nner_900w_.html nad regulatorami się zastanawiam jeszcze. Polatam funjetem na poczatku bez tego stabilizatora i zobaczymy jak mi to będzie szło aa i chyba będzie bez podwozia bo nie mam asfaltowego lotniska ale doprowadze kable żeby wrazie czego była opcja dołożenia podwozia
Viper Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Po co Ci żyroskop edf-y latają szybko i to sprawia że są stabilne w locie oczywiście żyroskop można zamontować wtedy leci jak po sznurku ja nie latałem z żyro jednak widziałem jak takie coś lata z drugiej strony bez żyro to jest adrenalinka. Są edf-y które latają jak akrobaty 3d, mogą szybko, a mogą wolno, np. mig 29 edf by Sebart (stosunek mocy turbin do masy 1.3 : 1). Występuje w 2 wersjach z żyroskopem i nie, polecam poszukać filmów, stanie na ogonie, harrier, żyletka i tym podobne wygłupki A do nauki latania edf-ami polecam Stingera 64 edf, model opisany w wątku na forum. Pozdrawiam
databank Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 Wkleiłeś dwa razy link do silnika . faktycznie chodziło mi o te serwa: http://www.hobbyking...5g_0_10sec.html generalnie to chodzi mi o niedrogie a metalowe Mig-a 29 sebart ma kolega widziałem jak lata i po tym jak zobaczyłem to kupiłem sobie Su-47 On ma wersje z żyrkiem i dlatego zastanawiam się czy spełniłby takie zadanie ten stabilizator z hk co mam w pierwszym poście. Ten mig naprawde fajnie lata.. start z reki jest bez stresu, lądowanie też. Zastanawiam się na ile jest to dzieki żyroskopowi, a na ile dzięki umiejetności latania Do tego jeszcze nie wiem na jakiej zasadzie działa stabilizacja na żyroskopie ja mam stabilizacje w platformie fpv i generalnie dąży ona do utrzymania poziomu, a wychylenie drążka jest proporcjonalne do pochylenia samolotu czyli na mojej stabilizacji nie zrobię beczki czy pętli a na żyroskopie kolega robi to bez problemu
databank Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 narazie bidnie fpv praktykuje częściej niż klasyczne latanie na poważnie rusze z tematem po wakacjach
Rekomendowane odpowiedzi