databank Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Witajcie Zamówiłem to co w temacie i mam w zasadzie trzy nurtujące mnie pytania i wolę się upewnić zanim zaczne zamawiać sam osprzęt z hk: 1. Jakie regulatory są warte polecenia? 2. Jakie silniki są warte polecenia? 3. W zestawie nie ma żyroskopu i teraz czy takie coś można zastosować w tym modelu ? http://www.hobbyking...Delta_AUX_.html Śmiglakami latam od dłużeszego czas ale z edf nie miałem nigdy nic wspólnego.. model który kupiłem : http://abcrc.pl/p/48...i-szybowce.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandyr Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Po co Ci żyroskop edf-y latają szybko i to sprawia że są stabilne w locie oczywiście żyroskop można zamontować wtedy leci jak po sznurku ja nie latałem z żyro jednak widziałem jak takie coś lata z drugiej strony bez żyro to jest adrenalinka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
databank Posted July 9, 2013 Author Share Posted July 9, 2013 Dzięki za odpowiedź.. zdecydowałem się kupić funjeta do nauki przed lotem tym su. wyposażenie też już mam wybrane zdecydowałem się na te silniki : http://hobbyking.com...nner_900w_.html i te serwa : http://hobbyking.com...nner_900w_.html nad regulatorami się zastanawiam jeszcze. Polatam funjetem na poczatku bez tego stabilizatora i zobaczymy jak mi to będzie szło aa i chyba będzie bez podwozia bo nie mam asfaltowego lotniska ale doprowadze kable żeby wrazie czego była opcja dołożenia podwozia Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEX999 Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Wkleiłeś dwa razy link do silnika . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viper Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Po co Ci żyroskop edf-y latają szybko i to sprawia że są stabilne w locie oczywiście żyroskop można zamontować wtedy leci jak po sznurku ja nie latałem z żyro jednak widziałem jak takie coś lata z drugiej strony bez żyro to jest adrenalinka. Są edf-y które latają jak akrobaty 3d, mogą szybko, a mogą wolno, np. mig 29 edf by Sebart (stosunek mocy turbin do masy 1.3 : 1). Występuje w 2 wersjach z żyroskopem i nie, polecam poszukać filmów, stanie na ogonie, harrier, żyletka i tym podobne wygłupki A do nauki latania edf-ami polecam Stingera 64 edf, model opisany w wątku na forum. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
databank Posted July 9, 2013 Author Share Posted July 9, 2013 Wkleiłeś dwa razy link do silnika . faktycznie chodziło mi o te serwa: http://www.hobbyking...5g_0_10sec.html generalnie to chodzi mi o niedrogie a metalowe Mig-a 29 sebart ma kolega widziałem jak lata i po tym jak zobaczyłem to kupiłem sobie Su-47 On ma wersje z żyrkiem i dlatego zastanawiam się czy spełniłby takie zadanie ten stabilizator z hk co mam w pierwszym poście. Ten mig naprawde fajnie lata.. start z reki jest bez stresu, lądowanie też. Zastanawiam się na ile jest to dzieki żyroskopowi, a na ile dzięki umiejetności latania Do tego jeszcze nie wiem na jakiej zasadzie działa stabilizacja na żyroskopie ja mam stabilizacje w platformie fpv i generalnie dąży ona do utrzymania poziomu, a wychylenie drążka jest proporcjonalne do pochylenia samolotu czyli na mojej stabilizacji nie zrobię beczki czy pętli a na żyroskopie kolega robi to bez problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonMateo Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 Jak tam postępy w ulatnianiu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
databank Posted July 19, 2013 Author Share Posted July 19, 2013 narazie bidnie fpv praktykuje częściej niż klasyczne latanie na poważnie rusze z tematem po wakacjach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts