Maciek74 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 czesc, mam do przewiniecia 2 silniki, czy ktos z forum to robi odplatnie lub zna kogos kto moze mi to zrobic? pierwszy to inrunner Leopard 3674 1700kv a drugi to pierdolka inrunner 2040 2600kv pozdrawiam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek74 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 widze ze cisza w temacie wiec zabieram sie sam narazie wyciagnalem wal i tylna scianke niestety nie znalazlem na YT zadnego filmu z przewijania takiego silnika wiec kilka pytan do doswiadczonych: 1. czy elementy na ktore nawiniety jest drut moge 9powiniennem wyjac) czy sa wklejone na stale i ich nie ruszac? 2. jak wyjac przednia scianke, poprostu wybic rurką, czy jakos rozgrzewac czy jeszcze inna metoda? bo wydaje mi sie byc osadzona dosyc mocno w porownaniu do tylnej ktora wsyszla latwo 3. spalone jest tylko jedno uzwojenie, czy da sie wymienic tylko jedno czy trzeba wymieniac calosc? 4. czy cos jeszcze oprocz kabli wymieniac przy przewijaniu (izolacja...)? 5. jak dobrac ilosc zwoi i drut (ciac i policzyc przy demontazu czy jest inna metoda) silnik LBP3674-1700KV? to chyba na razie tyle Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 to jest intrunner jak napisałeś ,wiec moze i da sie przewinąc ale ciężko na pewno , sporo osob tutaj przewijało silniki (np. i ja)ale outrunnery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Inrunnery też dają się przewijać i często niewiele trudniej niż outrunnery. Spotykałem wiele różnie wykonanych konstrukcji, więc trudno mi powiedzieć o konstrukcji Twego silnika. Dekle bywają wkręcane (w lepszych) lub wklejane. Wyjmowanie musi być więc poprzedzane długim podgrzewaniem (aby żywica zmiękła, a to trwa w czasie). Stojan musisz wyjąć z obudowy (czasem trudno, ale się daje). Zobaczysz wówczas, że nie taki diabeł straszny. Ilość zwojów musisz policzyć sam. Również grubość drutu nawojowego. Nawet tak samo wyglądające silniki różnią się ilością zwojów na volt (kV). Niestety, musisz wszystkie uzwojenia nawijać od nowa (zalecam), często inaczej spalonego nie usuniesz, jak odwijając wszystko. Uważaj na izolację stojana. Odwijamy drut też na gorąco. Nic nie trzeba ciąć, bo wówczas wlaśnie jest łatwo uszkodzić izolację stojana. Nie wiem jak Ci tu wstawić rysunek sposobu nawijania,(przypuszczam, ze masz silnik dwubiegunowy, nie napisałeś tego). Muszę pokombinować. Kiedyś tu wstawiałem, ale teraz coś się zmieniło. działaj. Zacząłeś dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek74 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 mam ten silnik http://www.offshoreelectrics.com/proddetail.php?prod=leo-3674&cat=148 uklad 2Y, jak mam go podgrzac, palnikiem, w piekarniku, czy gotowac? do jakiej temperatury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Woda-za niska temperatura. Można w piekarniku, ja zazwyczaj grzeję w mikrofalówce. Najpierw grzeję, potem zawijam w izolującą szmatę, i przez ok. 5 min czekam. Dopiero wówczas żywica dostatecznie zmięknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek74 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 a probowales moze rozgrzac na kuchence indukcyjnej? wydaje sie to byc najmniej inwazyjne nie wiem tylko jak zachowaja sie zwoje i czy ich najpierw nie zdjac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek74 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 dupa w szafie, nie moge go rozebrac, poczakam az ktos sie zlituje i mi go przewinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Przedni dekiel w leopardzie jest wkręcany, gwint jest o skoku 0,75mm. Trzeba dorobić proste narzędzie kawał blachy z otworami pod śruby. Wkręcić śruby i po podgrzaniu dekla do 80-100 stopni odkręcić i tyle. Tak jest robiona większość " lepszych" motorków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi