chrisk8 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 serwo jest mocowane w zeberku specjalnie do tego celu przygotowanym: Mocowanie skrzydła wzorowane na modelach właśnie C-arf. Lotka jest prosta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Czy któryś z kolegów montował kiedyś silnik podobnej wielkości cylindrem na bok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 montował , w RAVENIE i VELOXIE silnik ZDZ 80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Wiec i ja tak zamontuje silniczek, ułatwi mi to montaż tłumika . Dziś znowu uruchomiłem silniczek: http://www.youtube.com/watch?v=njqBPyCbws0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 O kurcze silnik pięknie odpala i w ogóle pięknie chodzi. Zapowiada się naprawde super model! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Wadą tego silnika jest jego masa wynosząca trochę ponad 3Kg ale nie jest to jakaś tragedia. Z tego co pisał mi kolega Darkall musze zwrócić uwage na SC, w tym akurat masa silnika bedzie mi pomagać. Silnik narazie wypracował ok 1.5 L paliwa i sprawuje sie naprawdę bardzo dobrze. Stabilnie utrzymuje ok. 1900Obr/min. bo wstepnej regulacji czujnika zapłonu i gaźnika pali od pierwszego strzału, szybko wchodzi na obroty i szybko z nich schodzi. Temperatura w granicach 100-110Stopni. W RAVENie bedzie zamontowany cylindrem w bok co ułatwi mi wyprowadzenie tłumika. Jutro skoncze roboty przy skrzydle i moze je pokryje a w polowie grudnia planuje pierwszy lot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisj23 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Wadą tego silnika jest jego masa wynosząca trochę ponad 3Kg ale nie jest to jakaś tragedia. Z tego co pisał mi kolega Darkall musze zwrócić uwage na SC, w tym akurat masa silnika bedzie mi pomagać. Silnik narazie wypracował ok 1.5 L paliwa i sprawuje sie naprawdę bardzo dobrze. Stabilnie utrzymuje ok. 1900Obr/min. bo wstepnej regulacji czujnika zapłonu i gaźnika pali od pierwszego strzału, szybko wchodzi na obroty i szybko z nich schodzi. Temperatura w granicach 100-110Stopni. W RAVENie bedzie zamontowany cylindrem w bok co ułatwi mi wyprowadzenie tłumika. Jutro skoncze roboty przy skrzydle i moze je pokryje a w polowie grudnia planuje pierwszy lot No raczej 3kg silnik to jest tragedia. Testowalismy tego ravena z dla112 czyli koło 2,4 kg i przy jego mocy dało się dobrze latać. A prawda jest taka że to model 2.5 m i projektowany był pod dobrą 80-tke czyli 1,8-2kg. Jeśli ten silnik ma 3kg i nie oferuje mocy na poziomie dobrego silnika klasy 100cm - czyli koło 10KM to przyjemnie nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Oj tam,oj tam Nie przesadzaj,ze te 600gram tyle zmieni.Liczy się chyba waga gotowego do lotu, a tu zapowiada się bardzo dobrze.Po takim wkładzie pracy przyjemnie musi być czy będzie 8KM czy 10KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Tragedii nie będzie. Jeśli model wyjdzie lekko to silnik na pewno sobie poradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 A więc płatowiec juz prawie skończony, w wolnej chwili zamontuje dźwignie sterów. Zostanie juz tylko kabina i montaż wyposażenia RC. Ktos niestety rozlał nitro na maske pomalowaną farbą bazowa jeszcze przed położeniem lakieru i sie rozmazała ale to da sie poprawic. Zamontowane serwo steru kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Wygląda super! Ile waży na obecną chwilę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Za godzine bede w pracowni to zważę i dam znac ile wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Okey Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Niestety dzis nie dalem rady wybrac sie do pracowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Czy są jakieś postępy w pracach nad modelem? Przepraszam że tak poganiam ale nie mogę się doczekać oblotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Nikt nie będzie robił oblotu w środku zimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Ktos używał PVA na Blue wax? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0n4ld1 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Wygląda super! Ile waży na obecną chwilę? hehe za ciężki na pewno nie jest bo go udźwignął )))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Wieczorem zważę ale chyba ciezki nie bedzie Jeśli waga mnie nie oszukuje to sytuacja wygląda następująco : Kadłub wraz z sterem kierunku,serwem,maska,ramką oraz rurami do skrzydeł i steru wysokości....3100g Skrzydła bez serw............................................................................................................................ .340g Usterzenie wysokości z serwami........................................................................................................500g Domek silnika wraz ze śrubami mocowania do kadłuba.....................................................................300g Co razem daje................................................................................................................................5 240g Dojdzie jeszcze masa silnika, śmigła, kołpaka, owiewki kabiny, owiewek podwozia, serwa lotek i zasilanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Sprwadź tą masę skrzydeł.... chyba zapomniałeś o 1 z przodu (to i tak byłoby dobrze), albo o czymś więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi