Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wadą tego silnika jest jego masa wynosząca trochę ponad 3Kg ale nie jest to jakaś tragedia. Z tego co pisał mi kolega Darkall musze zwrócić uwage na SC, w tym akurat masa silnika bedzie mi pomagać. Silnik narazie wypracował ok 1.5 L paliwa i sprawuje sie naprawdę bardzo dobrze. Stabilnie utrzymuje ok. 1900Obr/min. bo wstepnej regulacji czujnika zapłonu i gaźnika pali od pierwszego strzału, szybko wchodzi na obroty i szybko z nich schodzi. Temperatura w granicach 100-110Stopni. W RAVENie bedzie zamontowany cylindrem w bok co ułatwi mi wyprowadzenie tłumika.

Jutro skoncze roboty przy skrzydle i moze je pokryje a w polowie grudnia planuje pierwszy lot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wadą tego silnika jest jego masa wynosząca trochę ponad 3Kg ale nie jest to jakaś tragedia. Z tego co pisał mi kolega Darkall musze zwrócić uwage na SC, w tym akurat masa silnika bedzie mi pomagać. Silnik narazie wypracował ok 1.5 L paliwa i sprawuje sie naprawdę bardzo dobrze. Stabilnie utrzymuje ok. 1900Obr/min. bo wstepnej regulacji czujnika zapłonu i gaźnika pali od pierwszego strzału, szybko wchodzi na obroty i szybko z nich schodzi. Temperatura w granicach 100-110Stopni. W RAVENie bedzie zamontowany cylindrem w bok co ułatwi mi wyprowadzenie tłumika.

Jutro skoncze roboty przy skrzydle i moze je pokryje a w polowie grudnia planuje pierwszy lot

 

No raczej 3kg silnik to jest tragedia. Testowalismy tego ravena z dla112 czyli koło 2,4 kg i przy jego mocy dało się dobrze latać. A prawda jest taka że to model 2.5 m i projektowany był pod dobrą 80-tke czyli 1,8-2kg. Jeśli ten silnik ma 3kg i nie oferuje mocy na poziomie dobrego silnika klasy 100cm - czyli koło 10KM to przyjemnie nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A więc płatowiec juz prawie skończony, w wolnej chwili zamontuje dźwignie sterów. Zostanie juz tylko kabina i montaż wyposażenia RC. Ktos niestety rozlał nitro na maske pomalowaną farbą bazowa jeszcze przed położeniem lakieru i sie rozmazała ale to da sie poprawic.

 

post-2597-0-86809000-1385846751_thumb.jpg

 

post-2597-0-70510600-1385846810_thumb.jpg

 

post-2597-0-85242200-1385846830_thumb.jpg

Zamontowane serwo steru kierunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem zważę ale chyba ciezki nie bedzie

 

Jeśli waga mnie nie oszukuje to sytuacja wygląda następująco :

Kadłub wraz z sterem kierunku,serwem,maska,ramką oraz rurami do skrzydeł i steru wysokości....3100g

Skrzydła bez serw............................................................................................................................ .340g

Usterzenie wysokości z serwami........................................................................................................500g

Domek silnika wraz ze śrubami mocowania do kadłuba.....................................................................300g

 

Co razem daje................................................................................................................................5 240g

 

Dojdzie jeszcze masa silnika, śmigła, kołpaka, owiewki kabiny, owiewek podwozia, serwa lotek i zasilanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.