lukwisz.pl Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Mój pierwszy post w tym dziale;) Od kilku dni zacząłem ujeżdżać swoją 450 (na razie podskoki na podwoziu treningowym). Wylatałem na razie mało bo ok 7 pakietów. Zastanawia mnie jednak czas lotu - wydaje mnie się on podejrzanie krótki - ok 6 minut. Nie wiem czy to normalne, czy coś jest nie tak. Może macie jakieś pomysły? Mój setup HK -450 pro FBL tt + Turnigy 3550 kv + zębatka 13 Krzywa gazu i skoku według instrukcji i porad kolegi oblatywacza 5 100% +11* 4 80% 3 60% +6* 2 35% 1 0% -2* Pakiety 2200 mah (mam 3 sztuki) zawsze rozładowywane do odcięcia. Po locie zarówno silnik i jak regulator są ciepłe (idzie spokojnie złapać ręką), pakiet jest letni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 6 minut? to dla pakietu 2200 średnio 20A. Taki czas pracy silnika to ja mam w szybowcu (też pakiet 2200). Jak zaczniesz latać helikiem to będzie pewnie ze 3 minuty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar1967 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Tak jak napisał Kolega bart07, czas można pi*drzwi oszacować na podstawie średniego poboru prądu. Przy akumulatorze 2,2Ah i średnim prądzie 20A wychodzi: 2,2Ah/20A = 0,11h=6,6minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwisz.pl Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Zgadza się. To teraz zadam drugie pytanie jak zmiejszyć ten pobór/wydłuzyć czas lotu. Czy to w ogóle możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_SGM Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Dobór zębatki atakującej, dobór krzywych (konkretnie nie poradzę bo sam się bardzo się znam) i lekko chodząca mechanika. Pakiety też powinny mieć na tyle wysokie C, żeby praktycznie (a nie teoretycznie) jak najdłużej dawały odpowiednio wysoki prąd. Mój CX450 FB na pasku latał (zawisy, loty postępowe - kółeczka, ósemki, na dużym gazie przeważnie w IDLE-UP, krzywa gazu 100-85-100, liniowa krzywa skoku) jakieś 6-8 minut na starych, puchnących pakietach 2200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi