Pawel_W Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Kółka być miały, ale jednak ich nie będzie. Spód kadłuba jest zalaminowany tkaniną szklaną i na tym model będzie lądował. Co do GTA SA to nie wiem bo nie grałem Ten model pochodzi - jak pisałem - z czeskiego Modelara z lat 80-tych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Model jest gotowy do oblotu Czekamy tylko na pogodę. Była próba silników, ciąg próbowany "na rękę" jest konkretny Masa modelu gotowego do lotu 865g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur z kołobrzegu Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 850 gr i depron jeden błąd w pilotażu i z niego nic nie zostanie heh powodzenia informuj po oblocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Freeze-F1 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Jakich farb używaliście?? I gdzie moge zakupi zeby depronu nie topiły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 pectra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 850 gr i depron jeden błąd w pilotażu i z niego nic nie zostanie heh powodzenia informuj po oblocie NIEPRAWDA! Moj fotoreporter wazyl 750(teraz juz ok 850), i pomimo prawioe pionowego uderzenia w ziemie wygladal calkiem niezle. Czasami depron potrafi byc wytrzymalszy od balsy, ale wszystko zalezy od uderzenia i w co uderzasz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Uzywalismy akrylowych farb Dulux, rozcieńczalnych wodą. Artur - stara modelarska zasada głosi, że jeśli model po kraksie jest cały, to znaczy że był za ciężki i można było go zrobić lżejszego Poza tym to nie jest sam depron. A jego pilot lata modelami RC od mniej - więcej 1984 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Ja się tylko pochwalę, że kiedyś też zrobiłem Islandera, tylko ze styropianu: Bardzo fajny model, z obszernym kadłubem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 850 gr i depron jeden błąd w pilotażu i z niego nic nie zostanie heh powodzenia informuj po oblocie Tutaj http://papykilowatt.free.fr/html/thermiques2.htm jest 11 kg i depron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Kojot - szykujemy się do oblotu, i stąd pytanie - jakie miałes kąty ustawienia silników? Czy silniki musza mieć wykłon boczny czy jest to niepotrzebne? Mamy możliwość regulacji kątów, aktualnie jest tylko skłon w dół bez wykłonu. Jak było u Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 jeśli mas zśmigła przeciwbierzne to nie dajesz wykłony w przeciwnym wypadku musisz dać tylko z tego co kojarze to któryć miał wiekszy wykłon ale nie mam 100% pewności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 No to poszukam w takim razie, bo nie widziałem nigdy 400 która się kręci w lewo Tzn. może, ale nie o to chodzi przeca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Kojot - szykujemy się do oblotu, i stąd pytanie - jakie miałes kąty ustawienia silników? Czy silniki musza mieć wykłon boczny czy jest to niepotrzebne? Mamy możliwość regulacji kątów, aktualnie jest tylko skłon w dół bez wykłonu. Jak było u Ciebie? Hej, to częste pytanie. Z moich doświadczeń i poszukiwań - minimalnie w dół. tylko tyle. To samo się sprawdziło w mniejszym Twin 280. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 A więc. Po pierwsze - podziękowania dla Kojota za wskazówki co do ustawienia silników. Sprawdziły się w 100%, i Islander w końcu LATA! Lata, i to pięknie! Ma niesamowity zapas ciągu, dużą rozpiętość prędkości i świetnie szybuje. Jest bardzo stateczny i sterowny, nawet przy wietrze 4-5 m/s nie ma problemów ze sterowaniem mimo tego, że nie ma lotek :) Żeby nie przedłużać: Tryumfalne wyprowadzenie (w końcu) modelu z domu na dwór: Dwa ujęcia na śniegu, bo ładnie się komponował : W locie wysooooko: Trochę niżej w przelocie: I na koniec - w ostrym zakręcie na tle drzew. Drzewa były dość daleko, ale ujęcie jest takie że wydają się zaraz pod modelem. Modelik będzie dalej testowany i latany. Latany więcej niż testowany, bo lata niesamowicie. Wyposażenie modelu: silniki : 2x Permax 400 7,2V regiel : JES-030 serwa : 2x GWS Naro Pro pakiet: 8x KAN 1800 - 9,6V odbiornik : R-700 Graupner masa gotowego do lotu: 850g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Urban Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ehhh piękny Macie plany do tego modelu ? Bo kiedyś miałem właśnie brać się za Twina ale przyszła kolej na inne modele i jakoś tak wyszło. Mój regulator ma zapas mocy więc moge i wsadzić 2x400. No poprostu piękność :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Mam zeskanowany plan z czeskiego Modelara, skąd model pochodzi. W oryginale był konstrukcyjny, ale przy podanych wymiarach wyciąć takie coś z depronu to nie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Urban Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 A to szkoda. Domyślałem się że to plany "na papierze" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Model tak lata, bo jest niezwykle :shock: lekki. <900g dla twina 1,5m 2x400-tka to świetny wynik. Silniki + pakiet pewnie ważą z 400-450g. A jakby dać pakiet li-poly i jeszcze urwać ze 100g?? Doradzam też eksperyment z lepszymi śmigłami (APC). No a przede wszystkim SERDECZNE GRATULACJE! Świetny model!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Islander ma rozpiętość 1,2m jest więc nieco mniejszy od Twinstara. ale faktycznie pakiet + silniki ważą prawie 450 g. Na pewno można by go znacznie ulepszyć, ale zamiarem moim było zbudawanie prostego i taniego modelu dwusilnikowego . Miałem po prostu taki pakiet i regielek który lata w motoszybowcu rozp. 2,7m. Zaskoczył mnie przedewszystkim zapas mocy, bo Islander leci poziomo na 1/3 gazu no i bardzo duża prędkość maksymalna wymagająca jednak mocnego oddania drąga. Wydaje mi się, że należało by zwiększyć skłon, bo model mocno się "wiesza" przy wznoszeniu na większych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 No gratuluje !!! Model wspaniale sie prezetuje w locie :) Moze moglbys skopiowac dla mnie te plany ?? - chetnie cos nowego wystrugam bo w pokoju "pusto" :D - wszystkie koszty pokryje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.