Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem w lekkim szoku bo nie ogarniam tematu, ale do rzeczy.

Wczoraj dokonałem oblotu Sky Surfera 2000 silnik 650W http://www.abcrc.pl/...lektryczne.html śmigło APC 8X6 i ledwo wyciągnąłem ważący 1650g model na 100-150m, w domu zmierzyłem ciąg silnika i wyszło mi 580g a na śmigle z zestawu 570g.

Zaznaczam, że bateria naładowana i sprawna a obroty silnika (na słuch) wydają się O.K.

Co jest nie tak?

Opublikowano

Silnik tej samej rodziny tzn 3536 ale kv 1450 założyłem do skrzydełka jakieś 1600g i smigało na 4s jak się patrzy ale to było dużo poniżej 600W, 500 nawet nie było. Moje skrzydło - 2100g wznosi sie pionowo na silniku 3548 kv900 przy 503W na 4s. Ewidentnie coś jest nie tak z elektroniką. Może w nadajniku przez niedopatrzenie masz jakąś blokade na gazie, o odwrotnym założeniu śmigła nawet nie wspominam ;)

Opublikowano

Tak jak pisze Irek te silniki mają najlepszą sprawność na 4 s , u mnie surfer lata na EMAX Budget 2220/07 KV1200 - 340W ze śmigłem 8x9 i jest ok ,

a tak lata

Opublikowano

Irek to jest ten sam silnik 1450 kv na zdjęciu jest błąd. Myślicie, że konieczne 4s i aż taka różnica w ciągu?

Opublikowano

Irek to jest ten sam silnik 1450 kv na zdjęciu jest błąd. Myślicie, że konieczne 4s i aż taka różnica w ciągu?

A, czyli mówimy o Blue Max 3536 kv 1450. Czy na 3s czy na 4s coś z Twoim jest nie tak. Poniżej przedstawiam pobory i osiagnięcia tego silnika:

V-10,87 A-53,21 W-583,1 śmigło-APC 9x6 ciąg na wadze kuchennej - 1600g

V-11,22 A-42,09 W-473 smigło APC 9x4,5 - / / - 16009

V-13,9 A-47,86 W-668 śmigło Master Air....8x4 1800g

V-14,1 A-4614 W-654 śmigło APC 8x4 tu mam tylko podane, że mniej niż 1800g

Tak więc widac, że w Twoim 580g to jakieś nieporozumienie - zwykły dzwonek na 3s wyciąga 660g

Opublikowano

No właśnie tych parametrów się spodziewałem, zmierzyłem ciąg na 2s i wyszło 350g dodam że pomiary na śmigle 8 cali bo większe nie wejdzie.

Niestety nie mam żadnej baterii 4s żeby sprawdzić, ale jeżeli producent podaje 2-4s i 655W przy max. poborze 30A to coś mi nie pasuje, chyba pobór prądu do mocy trochę mały. Po wczorajszym locie silnik i regler 40A lekko ciepłe natomiast bateria gorąca pomimo tego, że większość czasu model szybował.

Opublikowano

No własnie ten silnik jest jednym z przykładów bzdurnego wklejania parametrów przez sprzedawców. Podają 30A max a mnie wyszło minimum 42A.

Pomyliłem nazwe - oczywiście chodziło o Silver Blue, a nie o Blue Max.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Boje z silnikami jeszcze nie zakończone, Ray 3536/05 na odwróconym montażu po około 20 lotach nadaje się do remontu ( łożyska ) to założyłem iPower 2814-5 1450kV 655W i w pierwszym locie nastąpiło coś takiego

post-10282-0-91211900-1381907199_thumb.jpg

 

stopiło się od temperatury plastikowe mocowanie silnika, co dziwne nastąpiło to nie podczas pracy, tylko w czasie szybowania z załączonym hamulcem i znowu nie ogarniam tematu, bo wentylacja silnika była O.K. zasilanie 3s regler Ray 50A, APC 9x8

Pomóżcie bo zaczynam używać brzydkich słów.

Pytanie nieaktualne ponieważ silnik na innym zasilaniu i regulatorze zakończył żywot pokazując w locie szybowcowym siwy dym.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.