Pietuh Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Jestem w lekkim szoku bo nie ogarniam tematu, ale do rzeczy. Wczoraj dokonałem oblotu Sky Surfera 2000 silnik 650W http://www.abcrc.pl/...lektryczne.html śmigło APC 8X6 i ledwo wyciągnąłem ważący 1650g model na 100-150m, w domu zmierzyłem ciąg silnika i wyszło mi 580g a na śmigle z zestawu 570g. Zaznaczam, że bateria naładowana i sprawna a obroty silnika (na słuch) wydają się O.K. Co jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Silnik tej samej rodziny tzn 3536 ale kv 1450 założyłem do skrzydełka jakieś 1600g i smigało na 4s jak się patrzy ale to było dużo poniżej 600W, 500 nawet nie było. Moje skrzydło - 2100g wznosi sie pionowo na silniku 3548 kv900 przy 503W na 4s. Ewidentnie coś jest nie tak z elektroniką. Może w nadajniku przez niedopatrzenie masz jakąś blokade na gazie, o odwrotnym założeniu śmigła nawet nie wspominam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmagda3 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Tak jak pisze Irek te silniki mają najlepszą sprawność na 4 s , u mnie surfer lata na EMAX Budget 2220/07 KV1200 - 340W ze śmigłem 8x9 i jest ok , a tak lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietuh Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Irek to jest ten sam silnik 1450 kv na zdjęciu jest błąd. Myślicie, że konieczne 4s i aż taka różnica w ciągu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Irek to jest ten sam silnik 1450 kv na zdjęciu jest błąd. Myślicie, że konieczne 4s i aż taka różnica w ciągu? A, czyli mówimy o Blue Max 3536 kv 1450. Czy na 3s czy na 4s coś z Twoim jest nie tak. Poniżej przedstawiam pobory i osiagnięcia tego silnika: V-10,87 A-53,21 W-583,1 śmigło-APC 9x6 ciąg na wadze kuchennej - 1600g V-11,22 A-42,09 W-473 smigło APC 9x4,5 - / / - 16009 V-13,9 A-47,86 W-668 śmigło Master Air....8x4 1800g V-14,1 A-4614 W-654 śmigło APC 8x4 tu mam tylko podane, że mniej niż 1800g Tak więc widac, że w Twoim 580g to jakieś nieporozumienie - zwykły dzwonek na 3s wyciąga 660g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietuh Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 No właśnie tych parametrów się spodziewałem, zmierzyłem ciąg na 2s i wyszło 350g dodam że pomiary na śmigle 8 cali bo większe nie wejdzie. Niestety nie mam żadnej baterii 4s żeby sprawdzić, ale jeżeli producent podaje 2-4s i 655W przy max. poborze 30A to coś mi nie pasuje, chyba pobór prądu do mocy trochę mały. Po wczorajszym locie silnik i regler 40A lekko ciepłe natomiast bateria gorąca pomimo tego, że większość czasu model szybował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 No własnie ten silnik jest jednym z przykładów bzdurnego wklejania parametrów przez sprzedawców. Podają 30A max a mnie wyszło minimum 42A. Pomyliłem nazwe - oczywiście chodziło o Silver Blue, a nie o Blue Max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietuh Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 http://pfmrc.eu/index.php?/topic/26632-c35365-kv-1450/ To oznacza, że mój jest walnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietuh Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Boje z silnikami jeszcze nie zakończone, Ray 3536/05 na odwróconym montażu po około 20 lotach nadaje się do remontu ( łożyska ) to założyłem iPower 2814-5 1450kV 655W i w pierwszym locie nastąpiło coś takiego stopiło się od temperatury plastikowe mocowanie silnika, co dziwne nastąpiło to nie podczas pracy, tylko w czasie szybowania z załączonym hamulcem i znowu nie ogarniam tematu, bo wentylacja silnika była O.K. zasilanie 3s regler Ray 50A, APC 9x8 Pomóżcie bo zaczynam używać brzydkich słów. Pytanie nieaktualne ponieważ silnik na innym zasilaniu i regulatorze zakończył żywot pokazując w locie szybowcowym siwy dym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi