szpieg Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Panowie czy w turnigy jest taka opcja żeby przy biegu jalowym wyłączyć silnik SPALINOWY żeby nie bawić sie trymerami. Sytuacja wyglada następująco mam gaz na zero silnik chodzi na malych obrotach naciskam przełączniki serwo minimalnie cofa przepustnice silnik gaśnie Lub jak wy macie inaczej to rozwiązane ?
fotomichal Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Jest taka możliwość. Ja u siebie mam to ustawione pod lewym górnym przełącznikiem dwupozycyjnym. Jeżeli nikt mnie nie ubiegnie w odpowiedzi to po południu jak będę w domu napiszę jak to zrobić bo z głowy to nie pamiętam Pozdrawiam
pawell Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Wchodzisz w throttlehold robisz act i ustawiasz ile ma sie przesunąć serwo/przepustnica. Przełącznik to ten po lewej stronie i masz gaszenie silnika.
fotomichal Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 w opcjach masz [THR HOLD] ustaw na ACT i HOD POS: na np -030% i już pod przełącznikiem lewym górnym gdzie jest thr. cut masz gaszenie silnika
szpieg Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Opublikowano 3 Lipca 2013 Dzięki panowie ostatnio uwalililem lewą goleń bo wcześniej miałem ze jak dam zero gazu na drazko to wtedy gaśnie i mi zgasł za wcześnie i poszedł w koRek na 1 m
Johny88 Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Dzięki panowie ostatnio uwalililem lewą goleń bo wcześniej miałem ze jak dam zero gazu na drazko to wtedy gaśnie i mi zgasł za wcześnie i poszedł w koRek na 1 m Takie ustawienie to najgorsze co może być... już lepiej jak kolega wyżej pisał "bawić się trymerem" Ja od kiedy pamiętam zawsze ustawiałęm tak, że silnik chodził na wolnych obrotach przy drązku ściągniętym na maksa. PZDR
Osa Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Takie ustawienie to najgorsze co może być... już lepiej jak kolega wyżej pisał "bawić się trymerem" Ja od kiedy pamiętam zawsze ustawiałęm tak, że silnik chodził na wolnych obrotach przy drązku ściągniętym na maksa. PZDR Z tym, że opcja THROTTLE CUT cofa serwo jeszcze dalej niż ustawiony gaz na minimum, więc jeśli masz ustawione wolne obroty to nic się nie stanie. Przełącznik THR CUT cofa serw poniżej zera z każdej pozycji więc można go używać jako np wyłącznik awaryjny.
pilot71 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Ja w swoim radiu mam wgrane inne oprogramowanie i powiem szczerze, że nie mam bladego pojęcia jak ustawić gaszenie silnika. Na pewno nie mam opcji o których piszecie. Może ktoś miał podobny problem i podpowie jak go rozwiązać bo nie polecę spaliną bez możliwości zgaszenia silnika.
Xeo Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 mi w sobotę modelarze ustawili odcięcie silnika pod lewym 2-pozycyjnym przełącznikiem odcięcie silnika. Teraz nie pamiętam co dokładnie ustawili, ale taka opcja na TGY 9X na pewno jest i działa.
bart07 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Spróbuj tak: Ustaw gaszenie na -100 (THR HOLD ACT) Minimum gazu ustaw na -80 (w limitach) Nie mam już oryginalnego software, ale jest szansa, że zadziała.
Rekomendowane odpowiedzi