rast Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Witajcie doświadczeni benzynowcy, jako że zaczynam z benzyniakami to mam do was pytanie odnośnie gaźnika. Z silnikiem dostałem gaźnik walbro z serii WT, który ma zalutowany przewód podciśnieniowy. Czy ktoś z was się orientuje dlaczego tak może być i jak to wpływa na pracę (zasysanie) gaźnika? Czytałem o modyfikacjach Toniego Clarka, ale z tym się tam nie spotkałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 gaźnik walbro z serii WT, który ma zalutowany przewód podciśnieniowy Wygląda na to, że jego wbudowana pompka membranowa nie pompuje paliwa (osobna pompa na zasilaniu, czy może zbiornik opadowy ?) Schemat działania gaźnika WT do porównania ze swoim egzemplarzem znajdzie kolega tu: http://www.lawnmower...ro/WTseries.pdf a ogólne zasady działania tego typu gaźników tu: http://pfmrc.eu/inde...to-dziala-opis/ i dedykowanych http://www.nastik.pl/manual/GF45i+Walbro.pdf to też się może przydać, choć od innego silnika http://www.paramotor.com.pl/regulacja-walbro/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi