Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie doświadczeni benzynowcy, jako że zaczynam z benzyniakami to mam do was pytanie odnośnie gaźnika.

Z silnikiem dostałem gaźnik walbro z serii WT, który ma zalutowany przewód podciśnieniowy. Czy ktoś z was się orientuje dlaczego tak może być i jak to wpływa na pracę (zasysanie) gaźnika? Czytałem o modyfikacjach Toniego Clarka, ale z tym się tam nie spotkałem.

Opublikowano
gaźnik walbro z serii WT, który ma zalutowany przewód podciśnieniowy

Wygląda na to, że jego wbudowana pompka membranowa nie pompuje paliwa (osobna pompa na zasilaniu, czy może zbiornik opadowy ?)

Schemat działania gaźnika WT do porównania ze swoim egzemplarzem znajdzie kolega tu:

http://www.lawnmower...ro/WTseries.pdf

 

a ogólne zasady działania tego typu gaźników tu:

http://pfmrc.eu/inde...to-dziala-opis/

i dedykowanych

http://www.nastik.pl/manual/GF45i+Walbro.pdf

to też się może przydać, choć od innego silnika

http://www.paramotor.com.pl/regulacja-walbro/

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.