Jump to content

gaźnik walbro


rast
 Share

Recommended Posts

Witajcie doświadczeni benzynowcy, jako że zaczynam z benzyniakami to mam do was pytanie odnośnie gaźnika.

Z silnikiem dostałem gaźnik walbro z serii WT, który ma zalutowany przewód podciśnieniowy. Czy ktoś z was się orientuje dlaczego tak może być i jak to wpływa na pracę (zasysanie) gaźnika? Czytałem o modyfikacjach Toniego Clarka, ale z tym się tam nie spotkałem.

Link to comment
Share on other sites

gaźnik walbro z serii WT, który ma zalutowany przewód podciśnieniowy

Wygląda na to, że jego wbudowana pompka membranowa nie pompuje paliwa (osobna pompa na zasilaniu, czy może zbiornik opadowy ?)

Schemat działania gaźnika WT do porównania ze swoim egzemplarzem znajdzie kolega tu:

http://www.lawnmower...ro/WTseries.pdf

 

a ogólne zasady działania tego typu gaźników tu:

http://pfmrc.eu/inde...to-dziala-opis/

i dedykowanych

http://www.nastik.pl/manual/GF45i+Walbro.pdf

to też się może przydać, choć od innego silnika

http://www.paramotor.com.pl/regulacja-walbro/

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.