rast Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Witajcie doświadczeni benzynowcy, jako że zaczynam z benzyniakami to mam do was pytanie odnośnie gaźnika. Z silnikiem dostałem gaźnik walbro z serii WT, który ma zalutowany przewód podciśnieniowy. Czy ktoś z was się orientuje dlaczego tak może być i jak to wpływa na pracę (zasysanie) gaźnika? Czytałem o modyfikacjach Toniego Clarka, ale z tym się tam nie spotkałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomanJ4 Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 gaźnik walbro z serii WT, który ma zalutowany przewód podciśnieniowy Wygląda na to, że jego wbudowana pompka membranowa nie pompuje paliwa (osobna pompa na zasilaniu, czy może zbiornik opadowy ?) Schemat działania gaźnika WT do porównania ze swoim egzemplarzem znajdzie kolega tu: http://www.lawnmower...ro/WTseries.pdf a ogólne zasady działania tego typu gaźników tu: http://pfmrc.eu/inde...to-dziala-opis/ i dedykowanych http://www.nastik.pl/manual/GF45i+Walbro.pdf to też się może przydać, choć od innego silnika http://www.paramotor.com.pl/regulacja-walbro/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts