Skocz do zawartości

Graupner MX-12 Hott problem z zasięgiem


Krzysztof303
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem dość początkujący w sprawach modelarstwa, także proszę się nie śmiać jeśli palnę jakąś głupotę:)

Posiadam łódkę wędkarską: http://www.carplounge.de/video/RT4_Studio/index.html i mam problem z zasięgiem. Producent pisał, że będzie miała minimum 1500 metrów zasięgu, natomiast skala zasięgu przy Hott zaczyna już sygnalizować brak zasięgu przy około 160 metrach, jednak z tego co tutaj przeczytałem utrata zasięgu Hott nie świadczy o utracie całkowitej, jednak kiedy zdecydowałem się na wypłynięcie na 250 metrów łódka oszalała i straciła całkowicie sterowność, do tego stopnia, że musiałem dmuchać ponton i po nią płynąć - bardzo nieprzyjemna sytuacja. Czy ten aparat ma faktycznie tak krótki zasięg czy mam coś zepsute, z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co koledzy pisali w tematach "lodkowych" to 2.4GHz mniej sie nadaje do zastosowan lodkowych (chodzilo chyba wtedy o lodz podwodna) w porownaniu do 35MHz.

Badz co badz 160 metrow to malo, jak masz wyprowadzone antentki/antenek ?

Jak robisz test zasiegu to masz minimalne 50m?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antenka jest wyprowadzona tak: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQVmcud0z3L2GXH0UVEsAZ7Pf32whGzt8JKkX4gk1FGMYHi6GXl

Teraz będę robił test zasięgu bo nawet nie otrzymałem instrukcji do Graupnera i niedawno dopiero ściągnąłem angielską i przeczytałem o takowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach