VIP Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Witam, chciałbym rozpocząć przygodę z samolotami ale nie wiem od jakiego zacząć. Mam szybowca, i jak pewni każdy samochodzik (tamiya dt-02) więc latać potrafię i nie jestem w tym taki zielony. Interesują mnie modele akrobacyjne ale chyba zacznę od czegoś prostszego. Czytałem dużo w tym dziale i każdy proponuje żeby jako pierwszy samolot złożyć RWD-5 i teraz pytanie czy też mam tak zrobić czy może złożyć coś lepszego żeby uczyć się co nie co akrobacji? PS:Mam Aparaturę Futaba T4EXA Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Skoro mówisz ze umiesz latać to poco chcesz coś łatwiejszego na początek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Jeżeli umiesz już latać to ultron 3d może być ok. http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=748176 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiankad70 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 funbat jest prosty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIP Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Najpierw chyba kupie expert 300s od mirka. Zmniejsze sobie tylko nachylenie serwa(chyba to xd) zeby nie byl taki czuly na poczatek. 2 lata temu cos tam latalem motoszybowcem i pozapominalem to i owo. Ps: w 1poscie zle sie wyrazilem "umiem latac" chodzilo mi ze cos tam latalem ale 2lata temu i niewiem jak jest teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 OK teraz rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...