666dzichat Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Nowy nabytek ktory dotarl do mnie w poniedzialek, juz prawie gotowy do lotu. - motor MVVS 4,6/840 ze smiglem 12x8 - regulator Castle Creations ICE 50 with Switch-Mode BEC ESC - trzy cyfrowe serwa savox (lotki, wysokosc) - Sbec turningy 5A - lipo 4s turningy 2650 Rozpietosc to 1.7m Profil mh32 Waga: - Skrzydło z serwami 416g - Kadłub z silnikiem i regulatorem 448 - statecznik 40g - lipo 327g waga całego modelu do lotu: około 1250g W krotce oblot... Pozdrawiam Piotr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Dotarł już ten model? Jak tak to wrzuć trochę fot ,bo jestem ciekaw jak to wygląda z bliska..Pakiety kup min 40C to bedziesz miał większy zapas.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666dzichat Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Model zostal juz wyslany, takze sledze go teraz przez dhl. Powinien byc pod koniec tego tygodnia albo na poczatku przyszlego. Fotki zamieszcze napewno jak tylko przyjdzie. Nie wiem tylko czy wziasc 3s czy 4s. Ten regulator moze nie wytrzymac 4s. Mam mala rozkmine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Bez namysłu 4s.tylko 40/50C.Ile zapłaciłes za przesyłkę.Rozumiem ,ze za oceanu? Najwyżej dasz mniejsze śmigło..i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Mniejsze śmigło lepsze niż duże? A może by tak cos policzyć najpierw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666dzichat Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Tak z singapore'u. Za przesylke cos kolo 140 dolarow, plus za wgniecenie dostalem znizke 100 dolarow. Model z powyzszymi komponentami byl przeceniony takze mysle, ze calkiem ok to wyszlo. Co do smigla to nie mam pojecia jak to sie liczy. Probowalem sie pobawic tym kalkuratorem z CC ale tam w bazie nie ma silnikow mvvs. Chce do tego podlaczyc zewnetrzny bec ale jeszcze nie wiem jaki (moze jakies sugestie?). I czy jak podlacze ten zew. bec do glownego pakietu to czy bedzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Kto radzi ten powinien sprawdzić. Lub wiedzieć. To jeśli chodzi o śmigło. A co do beca jesli nie chcesz daleko szukac to poszukaj w nastiku. taki na 5A będzie z dużym zapasem. Zasilany z głównego pakietu, o nic innego pewnie sie nie zmieści. Z pakietem poczekaj aż będziesz miał kadłub - wtedy zobacz jaki pakiet tam wejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Mniejsze śmigło lepsze niż duże? A może by tak cos policzyć najpierw? Nie powiedziałem,ze lepsze mniejsze tylko gdyby był zaduży prąd da mniejszy skok..A to róznica! Ja policzyłem w głowie,nie musiałem zerkać w sciągawkę.A jak sprawniejszy będzie pakiet 3S to mi pokaż.Z miłą chęcią zobacze Co do gabarytów to oczywista oczywistość ze musisz wiedziec co ci wejdzie i jaką wagę chcesz uzyskać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 No jak w głowie policzyłeś to spoko. Szacun. Tylko rozmiaru śmigieł zapomniałeś podać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Tak napoważnie kolega używa tych silników i mówił,ze bez porównania na 4S miał lepszą sprawność..Dlatego bez liczenia zasugerowałem 4S.Tak bym nawet nieśmiał podważać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 No a co z tym liczeniem w głowie? Powiadasz większa sprawność. ciekawe, ciekawe. Moze lepiej pisać porady jak sie jest pewnym tego co sie pisze? I jakies konkrety sugerować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 To wróć do wszystkich swoich postów i przeproś tych którym doradzałeś na podstawie odczuć,a nie konkretnych obliczeń..To hotliner a nie muł zaprzęgowy.Co do sprawnośc tu można oczywiscie polemizować,ale napewno będzie żwawszy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Eee Marek,słuchaj Jurka ..On wie i widział i doradza i wnika ,jak zawsze . Dobrze że człowiek odpuścił udzielanie się (ja) bo przynajmniej trochę spokoju .. lepiej polatać i wymieniać porady na lotnisku jak teoretyzować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 No jakoś nie jestem pewien czy komukolwiek doradzałem jakiekolwiek śmigło na podstawie MOICH odczuć. Bo takowe w tym przypadku nie sa zbyt istotne. Na dodatek używam/używałem innych silników niż pojawiające sie w pytaniach na forum Wiec argument słaby. Sprawność to na pewno nie żwawość. Nawet nie wiem czy u Ciebie żwawość i odczucia dotyczą jak największego ciągu czy jak największej prędkości. Do pakietu 4S takie mocne smigielko to 12,5x10 na granicy obciążalności silnika jest znacznie lepsze niż 14x9 na 3S, oczywiście jak model już sie rozpędzi... Ale jeśli chodzi o 3S to można tez pożonglować śmigłami z większym skokiem i równiez może być ciekawie. A na pewno lżej. Ale niestety nie mam czasu na sprawdzenie ;( Eee Marek,słuchaj Jurka ..On wie i widział i doradza i wnika ,jak zawsze . Dobrze że człowiek odpuścił udzielanie się (ja) bo przynajmniej trochę spokoju .. lepiej polatać i wymieniać porady na lotnisku jak teoretyzować . A co tam! Popisać se lubie Bo czasami nudnawo. A na nauke latania zawsze sie znajdzie troszke czasu-oczywiście pomiedzy pisaniem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666dzichat Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zamowilem juz dwa pakiety turningy 4s 2650 40C smiglo 12x8 (producent zaleca takie do 4s a do 3s 14x9). Do tego sbec turningy 5a. Teraz czekam tylko na paczki ktore beda w poniedzialek i na pogode bo poki co to sypie kwasnym deszczem i wieje tak, ze urywa d**e! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 No to zapowiada się ciekawie..Teraz tylko poskładac do kupy i w powietrze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666dzichat Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witam ponownie, juz po pierwszych lotach i po pierwszych przygodach. Mianowicie po oblataniu przyjechałem do domu, a ze skrzydło trzymam w folli babelkowej i w kartonie, to polozylem je na dywanie w kartonie i poszedlem na zakupy. Po jakiejs godzinie wrocilem do domu i okazalo sie, ze moj piesek dorwal sie do kartonu, sciagnal folie ze skrzydla i odgryzł koncowke skrzydla i podziurawil zabkami troche krawedz spływu. Na szczescie nie było tak zle, ale troche sie wnerwilem, gdyz jestem troche pedantem i nawet przetarlem skrzydlo na mokro przez pierwszym wyjsciem zeby sie swieciło a tu taka zagłada. Troche sie zesloscilem ale przeszło i znowu sie odzywamy do siebie z pieskiem Po kolejnych kilku lotach raz udało mi sie troche mocniej przyziemic ale bez przesady, zazwyczaj siadam jak piorko a tutaj po mocniejszym przyziemieniu zobaczylem dopiero w domu dwa pekniecia na ogonie (zamieszczam fotki na dole juz po naprawie) Wziałem to zalałem super glue i posypalem soda oczyszczona i zeszlifowałem lekko, a pozniej okleilem tasma przezroczysta zeby wzmocnic. Narazie taka prowizorka ale sie trzyma i moze ktos zasugeruje jak naprawic albo wzmocnic kadłub. Dzisiaj wylatalem kolejne dwie baterie, troche wiało i turbulencje były ale ogolnie fajnie sie latało. Krotki filmik ponizej. Co do modelu to jestem zadowolony z modelu i komponentow. Wszystko jest wykonane elegancko, skrzydło jest mocne, ale kadłub jest miekki i słaby, ale jezeli chodzi o jakosc wykonania modelu to jest bardzo dobra, poza wytrzymałoscia kadłuba. Srodek ciezkosci ustawiłem na 65mm, modelem lata się jakby był na torach. Takze powrot do modelarstwa po długim czasie jak najbardziej udany. http://www.youtube.com/watch?v=NoY390Gimg8&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Niestety filmu nie mozna zobaczyć? Wrzuć jeszcze raz ,bo ciekaw jestem jak to leci. Sprawdzałeś jaki masz ciąg na tym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666dzichat Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Film sie uploadował takze powinien juz hulac z tego co sprawdzałem kalulatorem to na tym setupie powinno byc 2.3kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Az się prosi jakis mocniejszy motor,ale i tak jestem pod wrazeniem,,Ile masy wyszedł Ci do lotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi