marijuz2 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Witam. Zwracam się do osób posiadających wspomniane modele. Do tej pory posiadałem World Stara, ale przy próbie zrobienia beczki (tak wiem, przeholowałem) niestety przepadł i rozbił się. I teraz moje pytanie - wracać do World Stara (duży górnopłat, typowy trener), czy może warto już przesiąść się na coś szybszego? Jakie manewry powinienem sprawnie wykonywać trenerem żeby przesiąść się na trenera-akrobata? Czy Travel Air jest dużo trudniejszy do opanowania niż typowy trenerek? Z jednej strony pasowało mi powolne frunięcie trenera, z drugiej strony chciałbym czegoś więcej. Jest też kwestia tego czy opanuję tak szybki model w powietrzu. Moim pierwszym modelem spalinowym był Super Air, sportowa wersja Travel Aira(choć przekonywano mnie że to trener dla średnio zaawansowanych). Odbyłem nim wiele lotów, prawie cały sezon. Przerażała mnie jednak jego prędkość i postanowiłem przesiąść się na coś stabilniejszego. Dziś nie jestem pewien czy jestem już gotowy na powrót do szybszego modelu... Możecie mi coś podpowiedzieć, dać wyznacznik umiejętności latania (jak np manewry które powinienem umieć wykonywać) tak żebym mógł ocenić czy jestem na siłach latać czymś szybkim i zwinnym jak Travel Air? Pozdrawiam, marijuz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcat Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Travel Air ... lata praktycznie sam miałem 2 sztuki ... przy bezwietrznej pogodzie pięknie lata i a z wiatrem daje sobie całkiem nieźle rade Jest temat o travwelu http://pfmrc.eu/index.php?/topic/6372-travel-air-black-horse/page__hl__tomcat__st__0 dobry na początek bo podwozie w kadłubie mocowane przy twardym dotknięciu ziemi wszystko całe i wybacza błędy kilka filmików mojego Travela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Z Travelem napewno sobie poradzisz kwestia tylko żebyś nie przesadził z wychyleniami pow. sterowych bo model ma niezły potencjał akrobacyjny. Tak lubiłem swego czasu ten model, że miałem aż 3 sztuki. Poprostu po każdym ubiciu kupowałem taki sam model żeby nie nadwyrężać budżetu i nie stresować żony . Bierz Travela i i o górnopłacie zapomnij. http://www.rcgostyn.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=71:travel-air&catid=42:opisy-modeli&Itemid=41 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario70 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Ja po górnopłacie przesiadłem się na podobny do Travel Air modelik z tej samej firmy - opis tutaj: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/21334-renegade-black-horse-model/ Mogę potwierdzić, że to są bardzo fajne modele do kontynuowania nauki latania a do tego finansowo wychodzą jeszcze całkiem nieźle więc lata się bezstresowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi