Jump to content

World Star czy Travel Air? (Średnio zaawansowany pilot)


marijuz2
 Share

Recommended Posts

Witam. Zwracam się do osób posiadających wspomniane modele. Do tej pory posiadałem World Stara, ale przy próbie zrobienia beczki (tak wiem, przeholowałem) niestety przepadł i rozbił się. I teraz moje pytanie - wracać do World Stara (duży górnopłat, typowy trener), czy może warto już przesiąść się na coś szybszego? Jakie manewry powinienem sprawnie wykonywać trenerem żeby przesiąść się na trenera-akrobata? Czy Travel Air jest dużo trudniejszy do opanowania niż typowy trenerek? Z jednej strony pasowało mi powolne frunięcie trenera, z drugiej strony chciałbym czegoś więcej. Jest też kwestia tego czy opanuję tak szybki model w powietrzu. Moim pierwszym modelem spalinowym był Super Air, sportowa wersja Travel Aira(choć przekonywano mnie że to trener dla średnio zaawansowanych). Odbyłem nim wiele lotów, prawie cały sezon. Przerażała mnie jednak jego prędkość i postanowiłem przesiąść się na coś stabilniejszego. Dziś nie jestem pewien czy jestem już gotowy na powrót do szybszego modelu... Możecie mi coś podpowiedzieć, dać wyznacznik umiejętności latania (jak np manewry które powinienem umieć wykonywać) tak żebym mógł ocenić czy jestem na siłach latać czymś szybkim i zwinnym jak Travel Air?

 

 

Pozdrawiam, marijuz

Link to comment
Share on other sites

Travel Air ... lata praktycznie sam :) miałem 2 sztuki ... przy bezwietrznej pogodzie pięknie lata i a z wiatrem daje sobie całkiem nieźle rade Jest temat o travwelu http://pfmrc.eu/index.php?/topic/6372-travel-air-black-horse/page__hl__tomcat__st__0 dobry na początek bo podwozie w kadłubie mocowane :) przy twardym dotknięciu ziemi wszystko całe ;) i wybacza błędy :)

 

kilka filmików mojego Travela

Link to comment
Share on other sites

Z Travelem napewno sobie poradzisz kwestia tylko żebyś nie przesadził z wychyleniami pow. sterowych bo model ma niezły potencjał akrobacyjny. Tak lubiłem swego czasu ten model, że miałem aż 3 sztuki. Poprostu po każdym ubiciu kupowałem taki sam model żeby nie nadwyrężać budżetu i nie stresować żony ;) . Bierz Travela i i o górnopłacie zapomnij.

 

http://www.rcgostyn.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=71:travel-air&catid=42:opisy-modeli&Itemid=41

Link to comment
Share on other sites

Ja po górnopłacie przesiadłem się na podobny do Travel Air modelik z tej samej firmy - opis tutaj: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/21334-renegade-black-horse-model/

 

Mogę potwierdzić, że to są bardzo fajne modele do kontynuowania nauki latania a do tego finansowo wychodzą jeszcze całkiem nieźle więc lata się bezstresowo.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.