Skocz do zawartości

Madman


dali

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Właśnie na ukończeniu nowy modelik jak znalazł na rozpoczęcie sezonu, chociaż to jeszcze troszkę.

Napęd to ASP 91 waga do lotu 3kg.kleksy były ciężkie, co by nie było. :faja:

 

 

e6e6a65c5c3fdbc0m.jpg

 

A tak wyglada od spodu.

f5858e07734835fdm.jpg

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Malowanie istnie fantazyjne - dół to pewnie gotowiec z folii Oracover, a kleksy? Też gotowce?

 

baczek,

 

Nie chce być wredny, ale poszukaj trochę o Madmanie - z tego co wiem, to tu się robi przeważnie w jednym rozmiarze, wg planów.... Walisz posty gdzie się da :evil:

Opublikowano

Witam.

Spodziewałem się ze dorzucisz swoje 3 grosze do tego postu może i dobrze.

Widzę, że twoja waga szwankuje lub, co gorzej źle odczytałeś.

 

To z Twojego postu.

Model do lotu waży 2.5 kg. (Chyba bez silnika) :lol2:

 

A to z Tomka postu.

Mój po kilkunastu kraksach doszedł do wagi 3300 zatankowany.

Ale i tak 4-takt pięknie go ciągnie a loty są bardzo przyjemne.

 

Tak że z moja waga jest OK.

:faja:

Opublikowano

Darku

Madman po zakończeniu ważył2800 nie zatankowany.

Po wielu naprawach roztył się , wiadomo cały czas mu coś się doklejało.

Jednak aby latał naprawdę przyjemnie trzeba zejść do 2,5 kg przed zatankowaniem.

Jednak jak pisałem wcześniej latanie 3kg modelem i tak jest dużo łatwiejsze niż zwykłym trenerkiem a to z powodu grubego nośnego skrzydła , dzięki któremu Madman może latać niezwykle wolno i nie przepadać.

Tak więc o ile w zawisach trochę będzie ciężki to po za tym będzie i tak bardzo przyjemny w lataniu.

Opublikowano

Tomku.

 

Nie lubię szukać 200 -300 g, bo nie tedy droga.

Dużo zależy od silnika.

 

ASP 91 waga 640 pojemność 15 cm3

Webra 61 waga 440 pojemność 10 cm3

Już masz 200 gram na silniku.

 

Znając życie przy ważeniu modelu do lotu zapominamy o wielu rzeczach, które jeszcze powinny być dodane np.owiewka itd.

 

Ale zostawmy w spokoju wagę modelu szkoda słów.

Mamy być zadowoleni ze swojego modelu i tylko to się liczy.

Opublikowano
Mamy być zadowoleni ze swojego modelu i tylko to się liczy.

 

Będziesz zadowolony ,bo to świetna maszynka do bezstresowego latania.

Opublikowano

To sie nazywa Madman Fantasy :D Piekny i silnik 4 takcik 15tka latanie czyms takim to jak jazda Maybachem. Jakie smigło wpakujesz ? Ja tam widzę 13x6 drewno to chyba nie smigło do lotów tym modelem az sie prosi załozyc bambulke 15x4 :D Troszke taki mały kokpit dla pilota hehe ja bym zrobił dobre 5 cm wieksza komore przesunietą do przodu i zamocował duża kabine co na pewno by pomogło w locie na zylecie czego nie lubią modele fun fly.Podobne rozwiązanie jakie proponuje jest w modelu u can do 60 który na zylecie lata bosko kolejny przykłąd to modele z rodziny Sebart Katana S50 Katana S30 yak 54 140 i wiele innych.

 

Taki tuning heh http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6918a294d4ca01e.html

Opublikowano

Witam.

Śmigło bez znaczenia czy bambula czy pelikan możliwe ze będzie około14x8 zobaczymy jak będzie latał.Słyszałem ze ładnie lata na śmigle 13x6 pożyjemy zobaczymy.

Kabinka pilota a taka wyszła nawet nie zastanawiałem się na rozmiarem po prostu jest.

Opublikowano

Nie wiem czego oczekujesz od modelu ,ale smigła które podałes nie są do latania tym modelem.Jeżeli zdecydowałes sie robic model 3D to chyba nie masz zamiaru pobijac nim rekordów prędkosci potrzebujesz wolnego smigła 15x4 14x6.Miałem ten silnik najlepiej pracował na smigle Master airscrew 14x6 jeżeli chodzi o Pelikana to miałem jakes 2 min zapaliłem silnik jak zmierzyłem obroty to sie usmialismy na lotnisku te smigła to jakies nieporozumienie dobre tys obrotów w plecy . Oczywisci wybór nalezy do Ciebie.Pozdrawiam i jeszcze zerkne na to zjdecie ahhhh te kleksy pomysł z capa 580 :D

Opublikowano

Tak tak bez szalenst 3D zostawmy dla innych.Kleksy zgadza sie capik 580.

Nastepny model bedzie w grochy :faja:

Opublikowano

Domyslam sie ,że preferujesz taki styl jak mój ojciec nisko pomału koło siebie z podstawowa akrobacją do tego funy sa ideane fajnie tak popykac nisko na małym gazie :mrgreen:

Opublikowano

co by nie bylo :> chodzi o tego oto Pana

 

u.jpg

 

 

stwierdzam po moich przebojach modelarskich...... nie ma nic prostrzego w lataniu od wlasnie fun-fly :) jest tak wolny ze wolniej sie juz nie da. czlowiek ma czas na zastanowienie sie co i jak :>

 

Takze Darku...... zaczynaj szalec razem z nim, zostaw trenerka, extre czy lancair-a :>

Opublikowano

Witam.

Również chwilę temu zbudowałem madmana, malowanie jak dotąd skromne ale coś tam jeszcze skrobnę. Model już latał z dychą mvvsa. Lata ok, oczywiście prosty itp. Zatankowany (350ml) waży pod 2800g, można jeszcze nieco zejść z wagi stosując mniejsze serwa na lotki na przepustnicę, jednakże to dalej niewiele :oops:

Koła wyglądają na zbyt duże, i takie są, mają 110mm średnicy, pianka, prawie jak wersja terenowa. :mrgreen:

 

Madman dostał ostatnio OS FS 91. (waga podawana z tym silnikiem) jednak nie latał jeszcze z tym motorkiem, dostanie śmigło 14x6.

Mam pytanie o ustawienia modelu, gdzie macie SC, i jakie wychylenia? (kierunek, wysokość).

 

Zdjęcia modelu:

(po wstawieniu krawędzie obiektów są poszarpane, po kliknięciu na zdjęcie, ukazuje się w lepszej jakości)

 

48216925jd1.jpg

74787658qr2.jpg

22085030ix1.jpg

89257377ki0.jpg

62408300gz7.jpg

 

i motorek:

 

54818675tz6.jpg

51492308lv1.jpg

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

cześć

O widzę mój stary silniczek na foto. :D

Tez miał iść do madmana ale niestety nie prędko go ulotnie bo nie mam za bardzo czasu na skończenie jego. Ja myślałem ze zmieszczę sie w wadze do 3kg ale myślę ze waga 2,8kg jest do osiągnięcia. Jakie serwa macie na lotkach oraz na wysokości i kierunku??

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.