wojcio69 Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam Do tego silnika załóż łopatki 10x6 i masz problem z głowy. Będziesz miał ciąg jakieś 1,2kg i pobór prądu ok. 26A
Strużyn Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam.właśnie zabieram się do składania easy glidera pro. Moje wyposażenie to : lotki : KDS 9g SK i SW: tower pro MG 16R regulator: turnigy 40A li-pol 2200 mAh 35C silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3886 Piotr Cześć, Do mojego EG kupiłem ten sam silnik: silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3886 Turnigy 35-30C Niby jest napisane, że pobiera 15 A, ale sporo ludzi pisze, że to zaniżona wartość. Chciałem kupić regulator turnigy plush 40A. Niestety obecnie w Polsce te regle są chyba niedostępne. W związku z tym zastanawiam się, czy kupno/założenie regla Turnigy Plush 30A będzie bezpieczne (i nie będę musiał ograniczać się z dodawaniem gazu). Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam Krzysiek
Cimek Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Krzysku wystarczy Ci na pewno ,nie masz się o co martwić!
Strużyn Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Dzięki za odpowiedź. Właśnie zamówiłem
Strużyn Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Mój błąd. Mam silnik 35-30C 1100 kV z tego linka: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3886
qugar_ Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Mam jeszcze jedno pytanko:) Dzisiaj podpoiłem wszystko do odbiornika AR500 , lotki pod oba kanały aileron ,gdy ruszam prawym drągiem na boki jedna idzie do góry a druga w dół .Jednak mam problem z ustawieniem orczyków pod kątem 90 stopni do obudowy serwa na lotkach jak to zrobić? bo gdy używam sub trim to obie lotki się poruszają , czy po prostu to olać i ustawić lotki na cięgnach :?: Aha i jeszcze lotki według instrukcji EG pro powinny się wychylać rożnie góra dół czy w DX7 za to odpowiada funkcja differential?
MGJ Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Witaj Qugar. Piszesz: "Jednak mam problem z ustawieniem orczyków pod kątem 90 stopni do obudowy serwa na lotkach ". Ja zrobiłem to tak: Przed zamocowaniem orczyków w serwach i dokręceniem śrób na orczykach w lotkach uruchomiłem aparaturę i odbiornik by wszystkie serwa ustawiły się w pozycji zero. Potem dopiero umocowałem orczyki na serwach pod kątem 90 stopni do strzydła. Zamontowałem serwa w skrzydła i jeszcze raz uruchomiłem wszystko z aparaturą. Dopiero potem cięgna dokręciłem w orczykach na lotkach. Jest teraz wszystko OK. Nie jestem pewien czy dość zrozumiale to opisałem :roll: . Pozdrawiam .
qugar_ Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Tak też tak zrobiłem ale niestety, nie jest to wykonalne zawsze jest jakiś lekki odchyl od tych 90 stopni na obydwóch serwach :oops:
tomo24 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Jednak mam problem z ustawieniem orczyków pod kątem 90 stopni do obudowy serwa na lotkach Ja w swojej aparaturze mam funkcje- CNT i ona służy do ustawienia pozycji neutralnej
Krzysiek Hanuszkiewicz Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Aha i jeszcze lotki według instrukcji EG pro powinny się wychylać rożnie góra dół czy Przy odbiorniku AR500 nie zrobisz różnicowości lotek. Ten odbiornik to jak by 4kanałowy z tym że dodany ma jeden pseudo kanał działający w reversie jak by do kanału lotki. w DX7 za to odpowiada funkcja differential? Tak
DARIUS1 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Wiele sklepów wprowadza klientów w błąd podając że 5 kanał to druga lotka w tym odbiorniku,5 kanał to GEAR a są dwa wyjścia jednego kanału lotek dla przykładu nastik: Parametry techniczne AR500 Typ: Sport Receiver (pełny zasięg) Ilość kanałów: 5 Modulacja: DSM2 2,4GHz Wymiary: 21,6 x 30,1 x 12,3 mm Waga: 7g Zakres zasilania: 3,5 - 9,6V Piąty kanał: druga lotka
qugar_ Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź na temat AR500. Z orczykami na serwach sobie poradziłem w ten sposób że wziąłem cztero ramienny orczyk i dopasowałem go tak żeby było 90 st a resztę ramion obciąłem :mrgreen:
KYK Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Jak myślicie wyrównać te wypustki czy nie zawracać sobie tym głowy? Myśle że nie zaszkodziło by przyciąć.
wojcio69 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Jak się nudzisz to poodśnieżaj ulice. Przeszlifujesz wypustki, zmatowisz skrzydło i będzie łatwiej łapało brud i kurz, a we właściwościach lotnych modelu nic to nie zmieni.
bubu2 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Jak zeszlifujesz, model zacznie latać gorzej przy małych prędkościach. Poczytaj o warstwie przyściennej. Zauważ, ze fabryka robi to celowo (nie są to żadne nadlewy montażowe, czy odpowietrzające formę). Nie stosowałaby tego przy wszystkich profilach skrzydła. Takich wypustek nie mają natomiast kadłuby. Są gladkie.
miqul Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 A jeśli już masz tyle zbędnego czasu to ja proponuje pościnać je żyletką czy innym ostrym narzędziem, nie szlifować.
KYK Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Nie chodzi mi o szlifowanie a przycięcie co wyraźnie napisałem w poście Myślałem że sa to niedoróbki fabryki, ale skoro jest to zabieg celowy to nic nie będe ruszał.
Andrzej44 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam Na przepływ laminarny nie ma co liczyć - nie ten profil i nie taka powierzchnia. A te wypustki znakomicie, przynamjniej tak mi się wydaje, zaburzają przepływ i w rezultacie mamy stabilny lekko turbulentny przepływ. Koledzy proszę nie gonić młodzieży, tylko jej tłumaczyć lub odesłać do Aerodynamiki modeli latających. Pozdrawiam AK
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.