Skocz do zawartości

Easy Glider PRO


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
Witam.

właśnie zabieram się do składania easy glidera pro.

Moje wyposażenie to :

lotki : KDS 9g

SK i SW: tower pro MG 16R

regulator: turnigy 40A

li-pol 2200 mAh 35C

silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3886

 

Piotr

 

 

Cześć,

 

Do mojego EG kupiłem ten sam silnik:

silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3886

Turnigy 35-30C

 

Niby jest napisane, że pobiera 15 A, ale sporo ludzi pisze, że to zaniżona wartość. Chciałem kupić regulator turnigy plush 40A. Niestety obecnie w Polsce te regle są chyba niedostępne. W związku z tym zastanawiam się, czy kupno/założenie regla Turnigy Plush 30A będzie bezpieczne (i nie będę musiał ograniczać się z dodawaniem gazu). Z góry dzięki za odpowiedź

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanko:)

Dzisiaj podpoiłem wszystko do odbiornika AR500 ,

lotki pod oba kanały aileron ,gdy ruszam prawym drągiem na boki jedna idzie do góry a druga w dół .Jednak mam problem z ustawieniem orczyków pod kątem 90 stopni do obudowy serwa na lotkach

jak to zrobić? bo gdy używam sub trim to obie lotki się poruszają , czy po prostu to olać i ustawić lotki na cięgnach :?:

Aha i jeszcze lotki według instrukcji EG pro powinny się wychylać rożnie góra dół czy w DX7 za to odpowiada funkcja differential?

Opublikowano

Witaj Qugar.

Piszesz: "Jednak mam problem z ustawieniem orczyków pod kątem 90 stopni do obudowy serwa na lotkach ".

Ja zrobiłem to tak: Przed zamocowaniem orczyków w serwach i dokręceniem śrób na orczykach w lotkach uruchomiłem aparaturę i odbiornik by wszystkie serwa ustawiły się w pozycji zero.

Potem dopiero umocowałem orczyki na serwach pod kątem 90 stopni do strzydła. Zamontowałem serwa w skrzydła i jeszcze raz uruchomiłem wszystko z aparaturą. Dopiero potem cięgna dokręciłem w orczykach na lotkach.

Jest teraz wszystko OK.

Nie jestem pewien czy dość zrozumiale to opisałem :roll: . Pozdrawiam .

Opublikowano
Jednak mam problem z ustawieniem orczyków pod kątem 90 stopni do obudowy serwa na lotkach
Ja w swojej aparaturze mam funkcje- CNT i ona służy do ustawienia pozycji neutralnej
Opublikowano
Aha i jeszcze lotki według instrukcji EG pro powinny się wychylać rożnie góra dół czy

 

Przy odbiorniku AR500 nie zrobisz różnicowości lotek. Ten odbiornik to jak by 4kanałowy z tym że dodany ma jeden pseudo kanał działający w reversie jak by do kanału lotki.

 

w DX7 za to odpowiada funkcja differential?

Tak

Opublikowano

Wiele sklepów wprowadza klientów w błąd podając że 5 kanał to druga lotka w tym odbiorniku,5 kanał to GEAR a są dwa wyjścia jednego kanału lotek dla przykładu nastik:

Parametry techniczne AR500

 

 

Typ: Sport Receiver (pełny zasięg)

Ilość kanałów: 5

Modulacja: DSM2 2,4GHz

Wymiary: 21,6 x 30,1 x 12,3 mm

Waga: 7g

Zakres zasilania: 3,5 - 9,6V

Piąty kanał: druga lotka

Opublikowano

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź na temat AR500.

Z orczykami na serwach sobie poradziłem w ten sposób że wziąłem cztero ramienny orczyk i dopasowałem go tak żeby było 90 st a resztę ramion obciąłem :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak myślicie wyrównać te wypustki czy nie zawracać sobie tym głowy? Myśle że nie zaszkodziło by przyciąć.

 

easye.jpg

Opublikowano

Jak się nudzisz to poodśnieżaj ulice. Przeszlifujesz wypustki, zmatowisz skrzydło i będzie łatwiej łapało brud i kurz, a we właściwościach lotnych modelu nic to nie zmieni.

Opublikowano

Jak zeszlifujesz, model zacznie latać gorzej przy małych prędkościach. Poczytaj o warstwie przyściennej. Zauważ, ze fabryka robi to celowo (nie są to żadne nadlewy montażowe, czy odpowietrzające formę). Nie stosowałaby tego przy wszystkich profilach skrzydła. Takich wypustek nie mają natomiast kadłuby. Są gladkie.

Opublikowano

A jeśli już masz tyle zbędnego czasu to ja proponuje pościnać je żyletką czy innym ostrym narzędziem, nie szlifować.

Opublikowano

Nie chodzi mi o szlifowanie a przycięcie co wyraźnie napisałem w poście :P Myślałem że sa to niedoróbki fabryki, ale skoro jest to zabieg celowy to nic nie będe ruszał.

Opublikowano

Witam

Na przepływ laminarny nie ma co liczyć - nie ten profil i nie taka powierzchnia. A te wypustki znakomicie, przynamjniej tak mi się wydaje, zaburzają przepływ i w rezultacie mamy stabilny lekko turbulentny przepływ.

Koledzy proszę nie gonić młodzieży, tylko jej tłumaczyć lub odesłać do Aerodynamiki modeli latających.

Pozdrawiam AK

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.