Skocz do zawartości

benzynka 23ccm z dmuchawy do liści


ali1983

Rekomendowane odpowiedzi

odziedziczyłem od szwagra taki oto motorek (z dmuchawy do liści). chciał go włożyć do śmigłowca, ale ma już inny więc ten był mu zbędny.

pytanie czy jakoś da się go wykorzystać do samolotu? całość waży 1400gram, bez koła magnesowego i cewki 1000gram. brakuje 1 pierścienia, ale to akurat bym dostał w dowolnym serwisie kosiarek. silnik zanim został rozebrany pracował.

post-1270-0-10611200-1379272528.jpg

post-1270-0-05359100-1379272549.jpg

post-1270-0-02818900-1379272573.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że się da, poszukaj tylko jakie silnik ma osiągi (jaka moc) i pod to dopasowywuj model. Na forum było dużo tematów o przerabianiu podobnych silników.

Pierwsze co musisz zrobić to doprowadzić do tego aby silnik działał, później musisz dotoczyć piaste pod smigło. W skrucie masz dużo pracy, ale na pytanie czy się da? Odpowiadam, że tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo to bardzo dobra informacja. a mogę jeszcze prosić fotki jak wygląda mocowanie silnika. gdyż w moim silniku od strony koła magnesowego było one wycięte (zeszlifowane).

 

no więc tak. byłem dziś rozejrzeć się za pierścieniem. był za 30zł ale 1mm grubości ( u mnie są 1,5mm). na ebayu znalazłem za 15zł od 26ccm, ale nie znam grubości. i teraz pytanie czy mogę założyć cieńszy pierścień?

i czy moduł zapłonowy (z HK) mogę założyć np ten:

http://hobbyking.com/hobbyking/store/__10996__Replacement_CDI_Ignition_for_RCG_50CC_Engines.html

Edytowane przez ali1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fotce widać mocowanie w karter są wkręcone szpilki a na szpilki tuleje dystansowe i one przymocowane do przedniej wręgi,ja jak i kolega latamy na tym zapłonie http://hobbyking.com/hobbyking/store/__13767__Replacement_Complete_Ignition_Set_for_Single_Cylinder_Gas_Engines.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mogę założyć cieńszy pierścień?

"cieńszy" oznacza jego wysokość?

Pierścień nie może być za wąski w rowku, bo będzie "pompował" rozbijając gniazdo. Dodatkowo w czterosuwach "pompuje" olej nad tłok powodując jego nadmierne spalanie, ale w dwusuwach to zjawisko nie zachodzi z wiadomych względów.

http://www.zespolszkol2.com.pl/korbowy_3.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.