ali1983 Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 odziedziczyłem od szwagra taki oto motorek (z dmuchawy do liści). chciał go włożyć do śmigłowca, ale ma już inny więc ten był mu zbędny. pytanie czy jakoś da się go wykorzystać do samolotu? całość waży 1400gram, bez koła magnesowego i cewki 1000gram. brakuje 1 pierścienia, ale to akurat bym dostał w dowolnym serwisie kosiarek. silnik zanim został rozebrany pracował. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny88 Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Pewnie, że się da, poszukaj tylko jakie silnik ma osiągi (jaka moc) i pod to dopasowywuj model. Na forum było dużo tematów o przerabianiu podobnych silników. Pierwsze co musisz zrobić to doprowadzić do tego aby silnik działał, później musisz dotoczyć piaste pod smigło. W skrucie masz dużo pracy, ale na pytanie czy się da? Odpowiadam, że tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baziu123 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Kolega ma ten sam silnik tylko z zapłonem elektronicznym napędza on piperka 2,10 m i daje spokojnie redę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ali1983 Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 (edited) ooo to bardzo dobra informacja. a mogę jeszcze prosić fotki jak wygląda mocowanie silnika. gdyż w moim silniku od strony koła magnesowego było one wycięte (zeszlifowane). no więc tak. byłem dziś rozejrzeć się za pierścieniem. był za 30zł ale 1mm grubości ( u mnie są 1,5mm). na ebayu znalazłem za 15zł od 26ccm, ale nie znam grubości. i teraz pytanie czy mogę założyć cieńszy pierścień? i czy moduł zapłonowy (z HK) mogę założyć np ten: http://hobbyking.com/hobbyking/store/__10996__Replacement_CDI_Ignition_for_RCG_50CC_Engines.html Edited September 26, 2013 by ali1983 Link to comment Share on other sites More sharing options...
baziu123 Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Na fotce widać mocowanie w karter są wkręcone szpilki a na szpilki tuleje dystansowe i one przymocowane do przedniej wręgi,ja jak i kolega latamy na tym zapłonie http://hobbyking.com/hobbyking/store/__13767__Replacement_Complete_Ignition_Set_for_Single_Cylinder_Gas_Engines.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomanJ4 Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 czy mogę założyć cieńszy pierścień? "cieńszy" oznacza jego wysokość? Pierścień nie może być za wąski w rowku, bo będzie "pompował" rozbijając gniazdo. Dodatkowo w czterosuwach "pompuje" olej nad tłok powodując jego nadmierne spalanie, ale w dwusuwach to zjawisko nie zachodzi z wiadomych względów. http://www.zespolszkol2.com.pl/korbowy_3.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzik4 Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Zdjęcia silnika w Zielonym Link to comment Share on other sites More sharing options...
ali1983 Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 Adam dzięki za fotki. mam pytanie które śmigła drewniane z hk nadają się do benzyniaka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciachoband Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Stało się coś z tym silnikiem? Poleciał? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ali1983 Posted April 21, 2014 Author Share Posted April 21, 2014 silnik narazie leży. problemem jest za krótki wał z gwintami calowymi. odpowiednia piasta jest w fazie przed rysowaniem dla kolegi, który ją wykona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciachoband Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Wiesz może w w jakiej dmuchawie dokładnie jest ten silnik? Chciałbym taki zakupić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ali1983 Posted April 21, 2014 Author Share Posted April 21, 2014 niestety nie. dostałem goły silnik w prezencie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts