Adam 10 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Witam forumowiczów, Może ktoś z Was wie jak można rozwiązać problem z regulacją silnika DA-85, który jest w moim Tempeście. Problem polega na tym, że przy ściągnięciu gazu z maksymalnych na obroty minimalne obroty są bardzo "fajne" ale za ok. 1-1,5 sekundy samowolnie podnoszą się na wyższe. W przypadku przestawienia trymera z powrotem na niższe, właściwe takie aby model nie kołował silnik ładnie pracuje ale po szybkim dodaniu gazu silnik gaśnie . Wszelkie regulacje iglic nic nie dały. Pozdr. A.W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kgmodel Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Witam. Mam dokładnie ten sam problem z bokserem JC EVO 120. Identyczne objawy. Może ktoś pomoże ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Nie wiem czy to kwestia regulacji, ale ja miałem podobny problem. Tkwił on w tym, że serwo miało delikatne luzy i tak jak piszecie, ustawisz trymerem dobrze, a po przegazowaniu wracał na obroty wyższe lub niższe. Wynikało to też z drgań spowodowanych przez silnik. W pierwszej kolejności miałem na gaźniku sprężynkę odbijającą i cięgno z linki, zmieniłem to na sztywny popychacz z przegubami kulowymi i wywaliłem sprężynkę odbijającą. Polecam też serwo z zębami wzmacnianymi, ale nie metalowymi - jeśli chodzi o Hiteki to metalowe miały większe luzy. Nie wiem czy Wasz problem spowodowany jest regulacją czy właśnie tym czynnikiem z którym ja miałem problem. Jeśli masz zbyt niskie obroty to spróbuj dać na maksymalne powoli - jest pewna granica gdzie silnik wskakuje fajnie z niskich na wysokie(przy gwałtownym dodaniu gazu), jeśli masz za niskie silnik się przydławi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZARZU Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Mój DA-85 działa bez zastrzeżeń. Obstawiam, że albo luzy albo wadliwe serwo(hiteki np. pod wplywem ciepla zmieniają neutrum) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Witam forumowiczów, Może ktoś z Was wie jak można rozwiązać problem z regulacją silnika DA-85, który jest w moim Tempeście. Problem polega na tym, że przy ściągnięciu gazu z maksymalnych na obroty minimalne obroty są bardzo "fajne" ale za ok. 1-1,5 sekundy samowolnie podnoszą się na wyższe. W przypadku przestawienia trymera z powrotem na niższe, właściwe takie aby model nie kołował silnik ładnie pracuje ale po szybkim dodaniu gazu silnik gaśnie . Wszelkie regulacje iglic nic nie dały. Pozdr. A.W. Witam. Ustaw iglice na wartości fabryczne ,ustaw wysokie obroty H najlepiej poprzez pomiar obrotów ,a potem wolne obroty. Gasnięcie podczas szybkiego dodania gazu jest oznaką małego dopływu paliwa na wolnych obrotach ,odkręć ok 1/4 obrotu L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Dzięki, Poczekam z tym już do wiosny, Pozdr. A.W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi