przytek Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Niezłe..... i szybkie http://www.youtube.com/watch?v=S_qc_loox6A&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 niektórzy latają szybciej bez silnika... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Z silnikiem żadne osiągnięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Dla modelu to może i żadne osiągnięcie bo napewno można szybciej, ale pilotowac tak mały model latający z taką szybkością to już inna bajka. W dynamic sparing lata się po dość powtarzalnej trasie stosunkowo ciasnej. Tutaj chwila moment i nie widzimy modelu Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Ale jakby częściej korzysta się z łopaty i worka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Jurku / Adamie.... łatwo wstawić filmik z YT a argumentów brak. Wstawiasz (Jerzy) link kolejny raz, ale spróbuj pilotować. Kilka miesięcy temu był na forum użytkownik (Polak) z US. Wstawił film, gdzie sterował jeta. Latał od lewej do prawej, na filmie mało głowy mu nie urwało by to ogarnąć. To jest niebywałe osiągnięcie i koncentracja. Przykład szybowca jest tu nie do końca trafiony ... To zupełnie inna bajka .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 No niestety u nas (i w Europie) nie ma górek żeby z taką prędkością latać. Mówisz inna bajka...zawsze możesz zrobić zwrot (lecąc na plecach 15-20m nad ziemią-to niby łatwe) w stronę ziemi ( lecąc z prędkością powiedzmy 300-400km/h) wyrównać ma wysokości 5mi polecieć nad nią. Bułka z masłem. Jak dla mnie robienie zwrotów wertykalnie jest jakby trudniejsze niż horyzontalnie bo nie ma jak i czego skorygować Ogólnie w locie DS przez 50% czasu lotu nie możesz popełnić ŻADNEGO błędu, a przez 50% co najwyżej mikroskopijny. Inaczej wór. A w modelem z silnikiem na znacznej wysokości po okręgu lata się przyjemnie. Polatasz szybowcem (bez napędu), to sam zobaczysz jaka to zabawa i jak szybko może latać A nawiązując do wklejania linków...jak rozumiem założyciel wątku pobił ten rekord i wkleił filmik ze swojego lotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przytek Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 No niestety u nas (i w Europie) nie ma górek żeby z taką prędkością latać. Mówisz inna bajka...zawsze możesz zrobić zwrot (lecąc na plecach 15-20m nad ziemią-to niby łatwe) w stronę ziemi ( lecąc z prędkością powiedzmy 300-400km/h) wyrównać ma wysokości 5mi polecieć nad nią. Bułka z masłem. Jak dla mnie robienie zwrotów wertykalnie jest jakby trudniejsze niż horyzontalnie bo nie ma jak i czego skorygować Ogólnie w locie DS przez 50% czasu lotu nie możesz popełnić ŻADNEGO błędu, a przez 50% co najwyżej mikroskopijny. Inaczej wór. A w modelem z silnikiem na znacznej wysokości po okręgu lata się przyjemnie. Polatasz szybowcem (bez napędu), to sam zobaczysz jaka to zabawa i jak szybko może latać A nawiązując do wklejania linków...jak rozumiem założyciel wątku pobił ten rekord i wkleił filmik ze swojego lotu? Czyno o szybowcach też już kiedyś wstawiłem link http://pfmrc.eu/index.php?/topic/22839-rekordowe-predkosci-modeli-szybowcow/page__fromsearch__1 i oświecono mnie że już było, więc tutaj nie było potrzeby abyś znów o tym przypominał Szybkie latanie jest bardzo widowiskowe i zapewne trudne obojętnie czy to jet czy szybowiec, śmiem twierdzić że szybowiec dynamic soaring jest o wiele bardziej widowiskowy i podniecający No ale wątek nie jest o szybowcach. Za chwilę wskoczy tu Kamil i zacznie wyjasniać jak to jest w F3K :lol: Jurek nie pobiłem tego rekordu aż tylu piw nie jestem w stanie wchłonąć aby się tego podjąć Latam dużo dużo wolniej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viader Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Kamil nie lata F3K, nie wie co traci on "gazet" nie uznaje, woli ciężkie betoniarki do F3F'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przytek Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Ups, no tak miało być F3F a wymsknęły mi się maluchy F3K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Pilotaż przy dużych prędkościach jest trudny bez względu czym się leci tyle, że z silnikiem każdy głupi rozpędzi model ile fabryka dała pod maską a w szybowcu fabryka nic nie dała więc sztuka jest nieco inna i trudniejsza 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 100% racji, ale w tym wątku odbiegamy od szybowców i tego proszę się trzymnać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi