przytek Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Niezłe..... i szybkie http://www.youtube.com/watch?v=S_qc_loox6A&feature=youtu.be
cZyNo Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 niektórzy latają szybciej bez silnika... 1
rapier Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Dla modelu to może i żadne osiągnięcie bo napewno można szybciej, ale pilotowac tak mały model latający z taką szybkością to już inna bajka. W dynamic sparing lata się po dość powtarzalnej trasie stosunkowo ciasnej. Tutaj chwila moment i nie widzimy modelu Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 4
cZyNo Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Ale jakby częściej korzysta się z łopaty i worka.
idfx Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Jurku / Adamie.... łatwo wstawić filmik z YT a argumentów brak. Wstawiasz (Jerzy) link kolejny raz, ale spróbuj pilotować. Kilka miesięcy temu był na forum użytkownik (Polak) z US. Wstawił film, gdzie sterował jeta. Latał od lewej do prawej, na filmie mało głowy mu nie urwało by to ogarnąć. To jest niebywałe osiągnięcie i koncentracja. Przykład szybowca jest tu nie do końca trafiony ... To zupełnie inna bajka ..
cZyNo Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 No niestety u nas (i w Europie) nie ma górek żeby z taką prędkością latać. Mówisz inna bajka...zawsze możesz zrobić zwrot (lecąc na plecach 15-20m nad ziemią-to niby łatwe) w stronę ziemi ( lecąc z prędkością powiedzmy 300-400km/h) wyrównać ma wysokości 5mi polecieć nad nią. Bułka z masłem. Jak dla mnie robienie zwrotów wertykalnie jest jakby trudniejsze niż horyzontalnie bo nie ma jak i czego skorygować Ogólnie w locie DS przez 50% czasu lotu nie możesz popełnić ŻADNEGO błędu, a przez 50% co najwyżej mikroskopijny. Inaczej wór. A w modelem z silnikiem na znacznej wysokości po okręgu lata się przyjemnie. Polatasz szybowcem (bez napędu), to sam zobaczysz jaka to zabawa i jak szybko może latać A nawiązując do wklejania linków...jak rozumiem założyciel wątku pobił ten rekord i wkleił filmik ze swojego lotu?
przytek Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 No niestety u nas (i w Europie) nie ma górek żeby z taką prędkością latać. Mówisz inna bajka...zawsze możesz zrobić zwrot (lecąc na plecach 15-20m nad ziemią-to niby łatwe) w stronę ziemi ( lecąc z prędkością powiedzmy 300-400km/h) wyrównać ma wysokości 5mi polecieć nad nią. Bułka z masłem. Jak dla mnie robienie zwrotów wertykalnie jest jakby trudniejsze niż horyzontalnie bo nie ma jak i czego skorygować Ogólnie w locie DS przez 50% czasu lotu nie możesz popełnić ŻADNEGO błędu, a przez 50% co najwyżej mikroskopijny. Inaczej wór. A w modelem z silnikiem na znacznej wysokości po okręgu lata się przyjemnie. Polatasz szybowcem (bez napędu), to sam zobaczysz jaka to zabawa i jak szybko może latać A nawiązując do wklejania linków...jak rozumiem założyciel wątku pobił ten rekord i wkleił filmik ze swojego lotu? Czyno o szybowcach też już kiedyś wstawiłem link http://pfmrc.eu/index.php?/topic/22839-rekordowe-predkosci-modeli-szybowcow/page__fromsearch__1 i oświecono mnie że już było, więc tutaj nie było potrzeby abyś znów o tym przypominał Szybkie latanie jest bardzo widowiskowe i zapewne trudne obojętnie czy to jet czy szybowiec, śmiem twierdzić że szybowiec dynamic soaring jest o wiele bardziej widowiskowy i podniecający No ale wątek nie jest o szybowcach. Za chwilę wskoczy tu Kamil i zacznie wyjasniać jak to jest w F3K :lol: Jurek nie pobiłem tego rekordu aż tylu piw nie jestem w stanie wchłonąć aby się tego podjąć Latam dużo dużo wolniej 1
Viader Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Kamil nie lata F3K, nie wie co traci on "gazet" nie uznaje, woli ciężkie betoniarki do F3F'u
przytek Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 Ups, no tak miało być F3F a wymsknęły mi się maluchy F3K.
Gość horn3t Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Pilotaż przy dużych prędkościach jest trudny bez względu czym się leci tyle, że z silnikiem każdy głupi rozpędzi model ile fabryka dała pod maską a w szybowcu fabryka nic nie dała więc sztuka jest nieco inna i trudniejsza 1
idfx Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 100% racji, ale w tym wątku odbiegamy od szybowców i tego proszę się trzymnać ...
Rekomendowane odpowiedzi