Skocz do zawartości

Rekord Guinnesa 709 km/h


przytek

Rekomendowane odpowiedzi

Dla modelu to może i żadne osiągnięcie bo napewno można szybciej, ale pilotowac tak mały model latający z taką szybkością to już inna bajka. W dynamic sparing lata się po dość powtarzalnej trasie stosunkowo ciasnej. Tutaj chwila moment i nie widzimy modelu

 

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 4

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jurku / Adamie.... łatwo wstawić filmik z YT a argumentów brak. Wstawiasz (Jerzy) link kolejny raz, ale spróbuj pilotować. Kilka miesięcy temu był na forum użytkownik (Polak) z US. Wstawił film, gdzie sterował jeta. Latał od lewej do prawej, na filmie mało głowy mu nie urwało by to ogarnąć. To jest niebywałe osiągnięcie i koncentracja. Przykład szybowca jest tu nie do końca trafiony ... To zupełnie inna bajka ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety u nas (i w Europie) nie ma górek żeby z taką prędkością latać. Mówisz inna bajka...zawsze możesz zrobić zwrot (lecąc na plecach 15-20m nad ziemią-to niby łatwe) w stronę ziemi ( lecąc z prędkością powiedzmy 300-400km/h) wyrównać ma wysokości 5mi polecieć nad nią. Bułka z masłem. Jak dla mnie robienie zwrotów wertykalnie jest jakby trudniejsze niż horyzontalnie bo nie ma jak i czego skorygować ;) Ogólnie w locie DS przez 50% czasu lotu nie możesz popełnić ŻADNEGO błędu, a przez 50% co najwyżej mikroskopijny. Inaczej wór. A w modelem z silnikiem na znacznej wysokości po okręgu lata się przyjemnie.

Polatasz szybowcem (bez napędu), to sam zobaczysz jaka to zabawa i jak szybko może latać ;)

A nawiązując do wklejania linków...jak rozumiem założyciel wątku pobił ten rekord i wkleił filmik ze swojego lotu? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety u nas (i w Europie) nie ma górek żeby z taką prędkością latać. Mówisz inna bajka...zawsze możesz zrobić zwrot (lecąc na plecach 15-20m nad ziemią-to niby łatwe) w stronę ziemi ( lecąc z prędkością powiedzmy 300-400km/h) wyrównać ma wysokości 5mi polecieć nad nią. Bułka z masłem. Jak dla mnie robienie zwrotów wertykalnie jest jakby trudniejsze niż horyzontalnie bo nie ma jak i czego skorygować ;) Ogólnie w locie DS przez 50% czasu lotu nie możesz popełnić ŻADNEGO błędu, a przez 50% co najwyżej mikroskopijny. Inaczej wór. A w modelem z silnikiem na znacznej wysokości po okręgu lata się przyjemnie.

Polatasz szybowcem (bez napędu), to sam zobaczysz jaka to zabawa i jak szybko może latać ;)

A nawiązując do wklejania linków...jak rozumiem założyciel wątku pobił ten rekord i wkleił filmik ze swojego lotu? :D

 

Czyno o szybowcach też już kiedyś wstawiłem link

http://pfmrc.eu/index.php?/topic/22839-rekordowe-predkosci-modeli-szybowcow/page__fromsearch__1

 

i oświecono mnie że już było, więc tutaj nie było potrzeby abyś znów o tym przypominał ;)

Szybkie latanie jest bardzo widowiskowe i zapewne trudne obojętnie czy to jet czy szybowiec, śmiem twierdzić że szybowiec dynamic soaring jest o wiele bardziej widowiskowy i podniecający ;)

No ale wątek nie jest o szybowcach. Za chwilę wskoczy tu Kamil i zacznie wyjasniać jak to jest w F3K :lol: :lol:

Jurek nie pobiłem tego rekordu aż tylu piw nie jestem w stanie wchłonąć aby się tego podjąć ;)

Latam dużo dużo wolniej ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilotaż przy dużych prędkościach jest trudny bez względu czym się leci tyle, że z silnikiem każdy głupi rozpędzi model ile fabryka dała pod maską a w szybowcu fabryka nic nie dała więc sztuka jest nieco inna i trudniejsza ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.