marcin133 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Sprawdziłem przy moim silniku z iglicą jak przy ASP. I wychodzi na to iż przy zbyt krótkiej iglicy cała igła wkręcona głębiej celem prób regulacji - zubożenie mieszanki, gwint igły może przysłaniać otwór doprowadzający paliwo! W takich warunkach prawidłowa regulacja może być znacznie utrudniona. Albo wręcz zalewający się silnik albo uboga mieszanka. Dodam że taka historia nie wystąpi w konstrukcjach iglic takich jak w silnikach Super Tigre czy OS FP. Powietrze!!!!!!!!!!!!!!!! Jaja sobie robisz czy co?
Adrian77774 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Nie robie tylko przypuszcza. A z twoja teoria zgodze sie jak najbardziej
marcin133 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Nie robie tylko przypuszcza. Adrian jeśli chcesz pisać swoje własne wnioski rób to - ale z rozumem i konkretnie!
tom000 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2008 No i dziś znowu dla pewności odpaliłem silnik jednak tym razem ze wszystkimi "bajerami" typu owiewki itp. No i jak sie można spodziewać znowu zonk :shock: ściągnołem więc wszystkie te bajery odpalam no i to samo. podczas tej marnej pracy odpiołem przewód od tłumnika i okazało się że niezrobiło to na silniku wrażenia. Wniosek banalny: uszczelka na tłumniku nietrzyma.Wymieniłem uszczelkę chociarz stara wyglądała na dobrą no i silnik pracuje OK :wink: b Tym razem też nie popadam w euforię ale już na 99 znalazłem przyczynę. Oczywiście koledzy od początku mi o tym trąbili ale się niewymieniało "dobrej" uszczelki tylko Chińczyków obwiniało :? a tu Polak się pomylił :evil: To jest zdjęcie mojego szpiegowsko-transportowego modelu :mrgreen: : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4458f915dc82e090.html Pozdrawiam :!:
mazur Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 No i chyba mam winowajce Iglica w tym Asp jest jakaś krutka więc wkręciłem igłę z innego silnika i jest ok. Nie popadam w euforię bo w czasie lotu będzie prawdziwy test. To że jest to wina iglicy to tak na 90% Mam podobny problem, no może mniejszy. Silnik wypala max połowę zbiornika i gaśnie pod warunkiem, że latam spokojnie. U mnie przednie łożysko straciło szczelność i tu jest problem. Silnik dostaje prawdopodobnie lewe powietrze przez łożysko, skład mieszanki się zmienia i kiszka. Może u ciebie podobnie?
tom000 Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 W moim przypadku jestem już pewien że to uszczelka na tłumniku była winna choć wyglądała na dobrą :roll: Wyciołem nową uszczelkę i silnik chodzi jak burza :mrgreen: Ty kolego tez dla pewności wymień uszczelkę bo może jednak w tym tkwi sęk
robraf Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 a z kąd można wziąc materiał na uszczelki? oprucz modelarskiego
mazur Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 a z kąd można wziąc materiał na uszczelki? oprucz modelarskiego Można z cienkiego kręgielitu. Dostaniesz w warsztacie samochodowym lub innych miejscach gdzie stosuje się lub sprzedaje uszczelki (np. kupujesz jakąś gotową uszczelkę i wycinasz z niej odpowiedni kształt.
tom000 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Opublikowano 17 Lutego 2008 No dokładnie. Kupujesz najtańszą uszczelkę w sklepie motoryzacyjnym i z niej wycinasz uszczelki do swojego silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.