Adrian77774 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Powietrze!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Sprawdziłem przy moim silniku z iglicą jak przy ASP. I wychodzi na to iż przy zbyt krótkiej iglicy cała igła wkręcona głębiej celem prób regulacji - zubożenie mieszanki, gwint igły może przysłaniać otwór doprowadzający paliwo! W takich warunkach prawidłowa regulacja może być znacznie utrudniona. Albo wręcz zalewający się silnik albo uboga mieszanka. Dodam że taka historia nie wystąpi w konstrukcjach iglic takich jak w silnikach Super Tigre czy OS FP. Powietrze!!!!!!!!!!!!!!!! Jaja sobie robisz czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian77774 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Nie robie tylko przypuszcza. A z twoja teoria zgodze sie jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Nie robie tylko przypuszcza. Adrian jeśli chcesz pisać swoje własne wnioski rób to - ale z rozumem i konkretnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom000 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 No i dziś znowu dla pewności odpaliłem silnik jednak tym razem ze wszystkimi "bajerami" typu owiewki itp. No i jak sie można spodziewać znowu zonk :shock: ściągnołem więc wszystkie te bajery odpalam no i to samo. podczas tej marnej pracy odpiołem przewód od tłumnika i okazało się że niezrobiło to na silniku wrażenia. Wniosek banalny: uszczelka na tłumniku nietrzyma.Wymieniłem uszczelkę chociarz stara wyglądała na dobrą no i silnik pracuje OK :wink: b Tym razem też nie popadam w euforię ale już na 99 znalazłem przyczynę. Oczywiście koledzy od początku mi o tym trąbili ale się niewymieniało "dobrej" uszczelki tylko Chińczyków obwiniało :? a tu Polak się pomylił :evil: To jest zdjęcie mojego szpiegowsko-transportowego modelu :mrgreen: : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4458f915dc82e090.html Pozdrawiam :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 No i chyba mam winowajce Iglica w tym Asp jest jakaś krutka więc wkręciłem igłę z innego silnika i jest ok. Nie popadam w euforię bo w czasie lotu będzie prawdziwy test. To że jest to wina iglicy to tak na 90% Mam podobny problem, no może mniejszy. Silnik wypala max połowę zbiornika i gaśnie pod warunkiem, że latam spokojnie. U mnie przednie łożysko straciło szczelność i tu jest problem. Silnik dostaje prawdopodobnie lewe powietrze przez łożysko, skład mieszanki się zmienia i kiszka. Może u ciebie podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom000 Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 W moim przypadku jestem już pewien że to uszczelka na tłumniku była winna choć wyglądała na dobrą :roll: Wyciołem nową uszczelkę i silnik chodzi jak burza :mrgreen: Ty kolego tez dla pewności wymień uszczelkę bo może jednak w tym tkwi sęk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 a z kąd można wziąc materiał na uszczelki? oprucz modelarskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 a z kąd można wziąc materiał na uszczelki? oprucz modelarskiego Można z cienkiego kręgielitu. Dostaniesz w warsztacie samochodowym lub innych miejscach gdzie stosuje się lub sprzedaje uszczelki (np. kupujesz jakąś gotową uszczelkę i wycinasz z niej odpowiedni kształt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom000 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 No dokładnie. Kupujesz najtańszą uszczelkę w sklepie motoryzacyjnym i z niej wycinasz uszczelki do swojego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.