Skocz do zawartości

Spitfire - depron (na podstawie planów z flitetest)


Patryk900

Rekomendowane odpowiedzi

witam kopyto zrobilem z kilku warstw posklejanej balsy 5 i 3 mm , potem z grubsza zalatwilem je nozem do tapet potem troszke szlifowanka i jest :)

 

no teraz widac na dole te faldke i z drugiej strony jest tez taka .

 

ale chyba po obkurczaniu nad gazem to chyba nie mozna sie spodziewac efektu jak po opalarce :) , pozdrawiam , do twojego tez zrob kabinke z pet bo bardzo fajnie wyglada .

 

patryk wez mi napisz jakii masz prop sawer pod kolpak bo tez chce kupic plastykowy kolpak ale niewiem jaki do tego pasuje prop saver ja mam na gumke i taki alu kolpaczek na gwint ale niewim czy wejdzie do srodka do tego plastikowego .

post-12400-0-35262900-1381649944_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwo 1 w skrzydle polozene bedzie centralnie bowdemy sa juz w skrzydle powklejane tyko drut 0,8 nie mam juz i mocowania bowdena na orczyku serwa i tyle

silnik cf 2805 lub cf 2822 i pakiet albo 2s 700 lub 3s 1000 niewiem tylko czy mozna uzywac pakietu 3s do cf 2805 , boje sie ze z dymem pojdzie

 

cos takiego jak na tym foto

post-12400-0-15705400-1381666222.jpg

post-12400-0-22885600-1381666243.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mimo usilnych starań nie udało mi się okiełznać puki co spita pierwsza kraksa była spowodowana zaklinowaniem skrzydła na plusie dziś natomiast model nie reagował na ster wysokości praktycznie wo gule a lotek prawie jak by nie było nie wspomnę o problemach przy wywarzaniu. Musiałem popełnić jakieś znaczne błędy konstrukcyjne lub porostu nie potrafię nim latać... dlatego puki co odłożę go na półkę i zbuduje funbata lub kupie coś z cyber fly np. focke wolfa esa tak jak mi radzono(najchętniej jednak sprawił bym sobie fun cuba niestety cena dosyć wysoka za sam kit:( ) :)

 

 

vcx1.jpg

xjnt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem prowizoryczną wyważarkę dałem z tym, że i tak dałem balast delikatnie przeważający na dziób tak żeby nie ciągnął i do tego skłon delikatny ale model strasznie się dziwnie zachowywał samą trudność sprawiało sterowanie nie wiem jak mam to opisać najlepiej jak bym pokazał filmik :/ może to wina zbyt małej średnicy śmigła ?

 

 

ps. projektu nie porzucam w najbliższym czasie rekonstrukcja części dziobowej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie się zachowywał? A nie tak przypadkiem, jak ten co zgubił pakiet na filmiku na tej stronie co są plany? Sklej go, środek ciężkości zrób na pierwszym załamaniu skrzydła od natarcia (jakieś 25% cięciwy przy kadłubie) i powinien latać. Spitki tak lubią. Zwróć tez uwagę na zdjęcia tych modeli na stronie. Nie są tak gładkie jak Twój. Chropowata powierzchnia powoduje, że taki model jest wolniejszy ale lepiej lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem prowizoryczną wyważarkę dałem z tym, że i tak dałem balast delikatnie przeważający na dziób tak żeby nie ciągnął i do tego skłon delikatny ale model strasznie się dziwnie zachowywał samą trudność sprawiało sterowanie nie wiem jak mam to opisać najlepiej jak bym pokazał filmik :/ może to wina zbyt małej średnicy śmigła ?

 

 

ps. projektu nie porzucam w najbliższym czasie rekonstrukcja części dziobowej :)

W sumie nie precyzyjnie się zapytałem.

Czy wyważałeś do góry nogami? Bo dolnopłaty tak się wyważa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O te

Chropowata powierzchnia powoduje, że taki model jest wolniejszy ale lepiej lata.

 

Na to bym nie wpadł myślałem, że jest zupełnie na odwrót ale trudno praktyka robi swoje :D

 

Co do wywarzania też nie wiedziałem, że robi się je do góry nogami dzisiaj posklejam spita i może uda się polatać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć jeszcze uwagę, w którym miejscu się kadłub złamał. Przeważnie kadłub wzmacnia się w części centralnej - najczęściej zaczyna się od wręgi silnikowej a kończy trochę za spływem skrzydła.

Druga sprawa to folia. Może i cienka ale swoje waży. Lepiej by było cieniutko pomazać plakatówkami. No i ten kolor. Z tego, co zauważyłem, sporo modelarzy lata lekkimi modelami (i nie tylko) przed wieczorem, gdy wiatr ustaje ale widoczność jest g... na. Dlatego tym modelem radzę robić próby w pełnym słońcu i dosyć wysoko, przynajmniej na początku. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.